ETTERLENGTET BESØK OG MYE KJÆRLIGHET

Se hvem jeg har fått besøk av! Fyfader så godt det var å endelig få se henne igjen, jeg har ikke ord. Tenk at det har gått flere måneder å nå er hun endelig her i Stavanger på besøk hos meg. For at vi skal få mest mulig ut av tiden denne helgen ankom Julie i dag tidlig, frem til nå har vi snakket om alt mellom himmel og jord, spist frokost og lunsj. Vi skal finne på så mye gøy denne helgen, tro meg. Dere skal selvfølgelig få jevnlig oppdatering og masse bilder, woop. Vi skal feste mye, spise god mat og mye mer. Om dere er gira på en meetup i Stavanger i helgen er vi gjerne med på det. 

Det er ingen tvil om at jeg har savnet Julie ekstremt mye de siste månedene, det har nesten gått så lang tid at jeg var redd for at vi skulle være kleine med hverandre, noe vi absolutt ikke er. Julie er den samme, gode gamle jenta som jeg møtte inne på Paradise Hotel for ett år siden. Det er så sykt!! Jeg digger den jenta og nå ser jeg frem mot en craycray helg med mye fanteri og tull.

Følg oss på Instagram og Snapchat for å få jevnlige oppdateringer på all galskapen vi kommer til å finne på:

Instagram: juliegrindbakk1 og ingridaguiluz

Snapchat: grindbakken og ingridaguiluz

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg