ETT SKRITT UNNA EN HALV MILLION KRONER

Nå som det er ett år siden jeg var på vår egen finalefest av Paradise Hotel tenkte jeg å dele bildene jeg tok den dagen med dere. Disse bildene dukket opp i minner på Snapchat og det er ganske sykt å tenke på at det er ett helt år siden vi var i samme situasjon som Sofie og Mario var på torsdag! Stakkars par altså, men herregud så gøy det var å se Adrian og Marthe vinne.

Som jeg nevnte for to innlegg siden syns jeg faktisk at årets fest var litt bedre en det våres fest var i fjor. I fjor var det mange som ikke dukket opp, drama, drama og mer drama, utestenging og bare rot, syns jeg. Det er ikke slik at årets deltagere var så mye bedre, men de aller fleste var i hvert fall der og det syns jeg er dritkult. Uansett hva man har gjort på tv og hva man har sakt i ettertid syns jeg alle som har deltatt skal få feire til sin egen fordel. Det var mye som skjedde på torsdag før finalen og jeg har lyst til å si at jeg ikke syns noen ting om de tingene som ble skrevet om Andreas. Jeg kjenner ikke til situasjonen helt, men det å kalle noen for ditt og datt.. uten at personen i det hele tatt er dette, syns jeg blir helt feil.

Ellers har jeg lyst til å si at jeg savner Paradise Hotel og Mexico ekstremt mye, men samtidig er jeg glad for at det eventyret er over – og for at jeg nå kan se en fremtid sammen med en veldig spesiell og god person, Henrik. Jeg gleder meg til å dele fremtiden min med dere på sosiale medier og vise dere hva vi kommer til å holde på med. Det som også er veldig spennende nå, er at Paradise Hotel har gitt meg mange fine og kule muligheter som jeg har tatt tak i og som er på planleggingens vei, derfor blir fremtiden veldig spennende!

Også lurer jeg på en ting til slutt?! 

Hvilken finale syns dere var best? Den i år med Adrian og Marthe eller den som var i fjor med Leo og Julie?

18 kommentarer
    1. Den i år var myyeeeeeeeee bedre, var mye mer spenning.
      Leo slapp jo kulen med en gang, det var kjedelig. Var det 100k han fikk med seg hjem? (det var ighvertfall veldig ,lite i forhold til totalen mener nå jeg).

    2. Ehm hva er det du sier? Du sier at du syns det er feil å si at noen er ditt og datt uten at personen er det. Først og fremst var du ikke der. Du vet ikke hva som har blitt sagt utenom det som ble spilt på TV. For det andre så er ikke du i stand til å si at han ikke er det utifra det du mener. Det er så mange andre faktorer som spiller inn. Syns det blir feil at en jente som ikke har en mørk hudfarge kan fortelle at noen ikke er rasistiske. Du har da overhodet ikke følt på det Jamilla har følt på. Syns at det blir helt feil fra din side og si noe sånt til ditt publikum.

    3. Du er så pr kåt..og prøver å gjøre alt for å holde deg relevant.. kan du ikke bare bry deg om ditt??

    4. Hvis du ikke kjenner til situasjonen mellom Jamilla og Andreas, hvordan kan du vite om han var rasistisk mot hun eller ikke? Du vet ingenting on hvordan Jamilla hadde det, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal kommentere på det.

    5. jeg digger deg og du r et stor forbilde for meg❤️ ikke la kommentarer gå inn på deg❤️ fokuser på det positive i livet❤️

    6. Bare lurer på om du er halvt utenlandsk pga etternavnet? #nysgjerrigpetra;) Du ser så mørk, mystisk og eksotisk ut 😉 Og forresten du og Henrik er bare det søteste paret sammen <3

    7. Du trenger faktisk ikke å blande deg i Jamila og Andreas drama. Du vet ikke hva hun følte og du har ingenting med de greiene å gjøre, så morsomt at du prøver å holde famen ved å presse deg inn på de nye deltagere, jente move on with your life, du ser bare dum ut:)

    8. Elsker bloggen din Ingrid! Du er så flink til å skrive 😀 eg ser ofte du får kommentarer som er ment for å stikke og såre deg. Dette er nok garanter janteloven som rår, dei skulle så gjerne ønske at dei var like heldig og Kanskje til og med like pene som deg. Vær så snill og les dei med ett smil og tenk «stakkar, hun/han kan ikke ha det så bra med seg selv» for ofte er det slik når noen har behov for å trykke andre ned. Ønsker deg og hærlige Henrik lykke til og fortsett med bloggingen ❤️

    9. Kan man ikke skrive hyggelige ting om andre. Det er ikke så artig og sitte foran en skjerm og lese mye dritt om seg selv og det man mener!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg