ET VELDIG BETYDNINGSFULLT BESØK

Beklager for lite oppdatering rundt helgens planer.. denne helgen har gått i ett! På fredagskveld fikk jeg besøk av bestevenninnene mine fra Klepp og det føles utrolig deilig. Som noen av dere sikkert leste i et innlegg tidligere i uken så skulle jeg egentlig på Utopia i Stavanger, men da disse hadde fri og ønskte å komme på besøk var det uten tvil det som skulle skje denne helgen. Jeg er kjempetakknemlig og glad for at de kom på besøk og så hvordan jeg bodde og bare for å få tid sammen. Jeg føler meg heldig og gleder meg til å se dem igjen (allerede), haha.

Denne helgen startet med å spise taco på fredagskvelden etterfulgt med litt snakking før vi la oss. Hele lørdagen gikk til å ha sightseeing i Bergen by der vi først gikk opp Fløyen også dro vi videre til akvariet her i Bergen. Verken Wenche eller Eilen har vært i Bergen før (utenom fotballkamp tidligere) og da er det alltid gøy å oppleve byen! I går kveld stelte vi oss, dro ut å spise litt snacks og drakk drinker på Bar3 i Bergen. Oppsummert har helgen vært ti av ti og jeg kunne ikke ha bedt om en bedre helg sammen med disse jentene her!! Jeg er kjempeglad og kjenner at jeg har fått masse motivasjon til neste uke.

Jeg håper dere har hatt en fin helg og at dere fortsatt får en fin søndag videre! I kveld kommer det et sjukt tips fra meg til dere så følg med. Dere får også en rabatt som en gave til dere og som en takk for at dere leser bloggen min og støtter meg gjennom tunge perioder. Akkurat denne helgen kunne jeg ikke bedt om noe mer en at venninnene mine kom på besøk.

Verdens beste jenter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg