ET STED ALLE BURDE OPPLEVE

// sponset reise

📍LAPOINT SURF CAMP, CANGGU

Endelig er vi fremme og denne gang har vi ankommet surfecampen vi skal være på i en hel uke! Som en del av dere har fått med dere er reisen sponset i samarbeid med Lapoint og det er her vi kommer til å tilbringe mest tid noe jeg absolutt ser frem til – her er det sinnssykt fint og ikke nok med det skal jeg bli enda flinkere til å surfe. Can`t wait. Følelsen av å skulle få lov til å surfe i Bali gir meg sommerfugler i magen og det er ingen tvil om at jeg vil bli enda bedre til å surfe. Forrige gang jeg dro på reise med Lapoint var jeg i Portugal og klarte å stå oppreist på brettet for aller første gang. Denne gang skal jeg klare å stå nesten alle gangene, jeg vil også lære meg å svinge med brettet slik at jeg får mer kontroll og kan surfe i den retningen jeg vil. 

Anyway, vi er fremme og sjekk hvor vakkert det er her! Jeg føler meg heldig som får denne muligheten og det er også en grunn til at jeg reiser med Lapoint igjen – nettopp fordi jeg elsker det! Under kan dere se et lite bildedryss av selve campen.

Der hvor benkene er spiser vi frokost sammen hver dag! Ellers finner man alt av utstyret man trenger for å surfe. Det aller feteste med hele campen syns jeg er viben man får og ikke minst den gode stemningen blant alle som er her. Det skjer noe hele tiden, gode og morsomme opplegg, fellesaktiviteter og nye mennesker. Jeg digger det! 

KLIKK HER FOR Å LESE MER OM LAPOINT🐢

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg