ET NYTT FAMILIEMEDLEM

Hjertet mitt smelter. Gjett hvem som har fått et nytt familiemedlem?🐻🤍 Jo, meg, hehehe. Jeg har blitt tante igjen til verdens søteste lille bebis gutt, Asle. Han er så utrolig skjønn og jeg merker på hele meg at jeg får ekstremt lyst på barn når jeg ser tantebarna mine. Det er bare noe med de små skjønne der, og jeg har så lyst på en liten slik en med Henrik en vakker dag.

Jeg gleder meg så utrolig mye til å få en egen liten familie, om jeg kan. Og jeg gleder meg til å ha det ansvaret for noen andre, men det er også ganske herlig å bare kunne være meg og Henrik enda. Være «fri» og bare kunne gjøre de tingene man vil uten å måtte planlegge så mye.. bare litt til i hvert fall. Selv om jeg virkelig ønsker å bli mamma en vakker dag så kjenner jeg at det er vakkert nok å være tante til fire så herlige barn!

Han lille søtnosen her var jammen meg skummel å holde i hendene dere, hahah, men for en fin og god følelse. Han er jo bare så søt og jeg merket at jo mer jeg holdt han jo kjappere kom jeg inni det og ble vandt til det. Jeg smelter! Dette er den store nyheten jeg ville dele med dere og jeg kunne ikke bedt om noe finere enn dette. Jeg er så stolt over broren min og svingersøsteren min som har skapt så mange flotte barn, de er utrolig flinke som foreldre og virkelig noen jeg ser opp til.

Jeg er i hvert fall blitt baby syk og gleder meg til å få oppleve alt dette her på egenhånd en dag, tenk så crazy og fint det må være da.. holy.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg