ET HELT MAGISK BRYLLUP

Reklame | Kronen Gaard Hotel

Bryllupet fant sted ved Kronen Gaard Hotel i Sandnes.

For et magisk bryllup! Hvor skal jeg begynne? Først og fremst vil jeg si tusen takk til en av de vakreste stedene jeg har vært, nemlig Kronen Gaard Hotel som ligger i Sandnes nært der jeg bor. Jeg hadde aldri trodd at selve lokalisasjonen av et bryllup hadde så mye å si for selve stemningen og helheten av bryllupet. Så gjennomført og vakkert som Kronen Gaard er vil man minnes bryllupet som et digert eventyr. Dette er en dag jeg aldri kommer til å glemme på både godt og vondt. Dette er et historisk Hotel som med sin utstråling og intimitet gir en helt annerledes og svært fin stemning. De har ikke bare brylluper, men også konfirmasjoner, firmafester/turer, dåp, minnestunder, men også fester og selskaper. Selv er dette en av de fineste plassene jeg har vært og kommer garantert til å ha noe her selv. For en drøm og det at muligheten for å kunne leie noe så fint er helt utrolig.

Som dere sikkert fikk med dere ble jeg innlagt denne helgen på grunn av en nyoppdaget diabetes type 1. Helgen så ut til å rase sammen for min del og mange utfordringer ble en del av dette vakre eventyret.. det er også derfor jeg sier at jeg aldri kommer til å glemme denne dagen på godt og vondt. Broren min er gift med en av de snilleste kvinnene jeg vet om og det å få lov til å dra fra sykehuset for å se dette er ubeskrivelig. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var livredd for å gå glipp av festen og bryllupet, heldigvis hjalp sykehuset meg med å få dette til og dagen ble helt utrolig selv om den bydde på flere utfordringer. Med en veneflon i hånden, gjennomsvett kjole på grunn av svingninger i blodsukker og føling her og der gikk dagen seg til og med god hjelp fra familie og venner rundt meg fikk jeg vært der fra morgen til kveld.

Jeg tok mange bilder denne dagen og har lyst til å vise dere hvor magisk dette var og hvor utrolig fin familie jeg har. Vi er sterkest sammen og jeg sitter nå her som en av de stolteste søstrene i verden, for en god bror jeg har og ikke minst en god svigersøster. Takk for et nydelig bryllup Andrè og Christine. Tusen takk Kronen Gaard for at dere gjorde dagen magisk med god mat, god service og et nydelig sted.

Om dere ønsker å sjekke ut Kronen Gaard kan dere klikke her. Jeg anbefaler det på det sterkeste og om du skulle komme på en fin anledning du ønsker en nydelig plass til hvor de har alt du trenger + hotell på et og samme sted, ville jeg ha gått for Kronen Gaard, wow er det riktige ordet å beskrive gården med.. 💛

Vakker familie, her ser dere tantebarna mine også! Så søte. Adrian sang bæ, bæ, lille lam i kirken han mens ring-utdelingen var i full gang. Ikke planlagt, men med en slik energi fra en så liten gutt blir det bare morsomt.

Vakkert. Andrè er brannmann og da de gikk ut av kirken sto kollegaene i brannmann klær oppstilt på rekke og rad. Deretter ble brudeparet kjørt bort i denne superkule brannbilen, hahah.

Kjæresten og samboeren min. Elsker han.

Nydelig lokale.

Bruden og pappaen hennes, Asle.

Guttene som kysser bruden når brudgommen drar på toalettet, hahaha.

Forloveren til Andrè, Thomas.

Se så utrolig vakkert og nydelig dekt det er.

Kine, Line og Cato (søsknene til Christine – bruden).

Meg, mamma, Andrè og pappa.

Mamma og Andrè.

Litt tårer her og der.. så nydelig.

Tusen takk igjen Kronen Gaard for et vakkert og minnerikt bryllupet med god service, god mat og et helt utrolig stemning i deres fine lokaler og område. 💛

12 kommentarer
    1. Prøv å lag et jævla innlegg uten å ta opp diabetes. Du er så sykt oppmerksomhetssyk at det ikke er mulig. Vi vet du har diabetes nå

    2. Okei du har til og med en egen høydepunkt story som heter DIABETES på insta🤦🏼‍♀️ Er det mulig

      1. Og så?? Hva gjør det deg vis hun har det?? Er det noen som TVINGER deg til å lese det?? Liker du ikke innholdet verken på insta, blogg eller snap- så er du jo ikke nødt til å følge vet du 😉😉

        Stå på Ingrid 🥰 du er go du 🥰

    3. Ro litt ned med det diabetes-pratet da. Tror de fleste har fått med seg at du har det nå, å jeg tror også de fleste synes det er litt merkelig at du nærmest reklamerer for bloggen din på Snapchat og andre sosiale medier med diabetes som lokkemiddel. Det er mange av oss som har kroniske sykdommer, men vi bruker det ikke for å fremme oss selv. Bli voksen..

    4. Hva får du får å reklamere for hotellet? Syns det er merkelig at du reklamerer for ting du er på. Sånn som når du var på ferie så reklamerte du for hotellet, nå er du i et bryllup og reklamerer for det. hva har du fått for de to annonsene? Og er det sånn at de spør deg, eller spør du dem om du kan få noe får reklamene?

    5. For alt du gjør i denne verden, ALDRI bry deg om de negative kommentarene du får av personer som tydeligvis ikke forstår det med og framme følelser og tanker (som i en blogg, snapchat, generelt sosiale medier). Jeg syntes du er tøff jente og datter ! Må være utrolig tøft og havne i en situasjon hvor du får påvist diabetes, kan ikke pønske meg fram til hva en person har i tankene når de får en slik beskjed. Jeg håper det at det går bra med moren din, ønsker henne all lykke og kjærlighet ifra meg. Jeg vet hva du går igjennom. ALLTID ha håp, ta en dag av gangen, så skal du se at dagene skinner i din retning !!!

    6. Isabell – hvis de har muligheten til å få lokale sponset, i et bryllup som ellers koster masse penger, hvorfor skulle de ikke ta muligheten?
      Når de har familie som anntagelig med glede reklamerer litt for å hjelpe de med det, og stedet er glad for reklame:
      Kan ikke skjønne hvorfor folk skal være så fordømte negative, over noe som absolutt ikke går utover dere! Det gjelder diabetesen også, går det utover dere, at hun velger å snakke om følelsene sine rundt dette?

      Pleier ikke å kommentere på steder som dette, men noenganger blir jeg helt overveldet av dumskapen jeg kommer over.

      Hun er flink til å ta bilder, hun har en plattform å levere det på, vinn vinn spør du meg!

      Du er flott 😘

    7. Ingrid, for noen forbanna hjerneløse mennesker her inne!
      Du må love å ikke bry deg om disse uvitende menneskene, spesielt når det kommer til diabetes. Diabetes er en komplisert sykdom, og ingen hadde tatt lett på en slik beskjed! Du må trossalt leve med dette resten av livet, og stikke deg flere ganger daglig, du tar mange avgjørelser iløpet av en dag når det kommer til hvor mye insulin du skal sette og hva du skal gjøre denne dagen som påvirker blodsukkeret.
      Det er mange som ikke forstår eller skjønner, mange som tror diabetes bare er sukkersyke som man får av å spise for mye sukker.
      Jeg syns du skal fortsette å skrive om diabetes og hverdagen din, få ut tanker og følelser. Hadde jeg vært deg ville jeg laget en vlogg: En dag i mitt liv med diabetes type 1. Så får disse uvitende folka se hvor mye jobb det faktisk er med denne sykdommen. Kunne ønske karma kom og beit disse folkene hardt i bakenden, og at de selv fikk Diabetes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg