ER VI KJÆRESTER?

Det er noe jeg er nødt til å ta opp med dere! Den siste tiden har det dukket opp flere storyer med Fredrik som dere helt sikkert har sett på Instagram. Det er som regel der jeg jevnlig deler ting jeg gjør i hverdagen med dere så dersom dere vil følge med der, add meg: ingridaguiluz. Anyway, det er sinnsykt mange som spør om vi har sammen, eller om vi har en greie, eller om vi kun er venner og dette tenkte jeg at jeg kunne svare på. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg forstår alle de som tror vi har en greie, men det har vi altså ikke. Jeg elsker å være sammen med Fredrik og Henrik, samtidig har vi det dritfett sammen og trives i hverandres selskap. Alle er like spontane vil jeg tørre å påstå, noe jeg elsker. Det jeg syns er ganske sprøtt oppi det hele er at med en gang jeg poster en story av en gutt tror alle at vi har en greie eller er kjærester..

På veldig mange måter syns jeg dette er dumt, men jeg kan også forstå at folk lurer og er nysgjerrige. Grunnen til at jeg syns det er dumt er rett og slett fordi jeg føler at man ikke kan være veldig gode venner med det motsatte kjønn.. er det bare jeg som føler det? Er det en ting jeg elsker så er det å henge sammen med mennesker som er spontane, morsomme og snille, men som også får det beste ut av meg selv som person. Vi har det som sakt bare dødskult sammen og det er nok også derfor dere ser oss mye sammen på sosiale medier! Jeg har aldri hatt noen tanke om at dere skal tro vi er sammen, men da det har strømmet inn med meldinger til både meg og Fredrik må vi har gitt et svært feil inntrykk. Det eneste jeg vil si er at vi er svært gode venner og har det fett sammen, det er også noe jeg syns er kult og det at jeg har guttevenner er akkurat det samme som jentevenner!

Selv om vi ikke er sammen vil jeg si at Fredrik og jeg er som en liten gjeng, hahah. Jeg er like glad i han som venninne mine og det digger jeg. Han er min bff, enough said <3

3 kommentarer
    1. Når du samtidig sier du er forelsket og har en greie med noen så er det vanskelig å ikke tro det er en av dem når de er de eneste guttene du poster bilder av. Ikke legg alt på at det ikke går an å ha guttevenner uten at folk skal tro dere sammen, handler mer om måten du fremstiller ting på dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg