ENDRING MED PUPPENE MINE + SMERTER

DET VONDESTE JEG HAR GJORT I HELE MITT LIV

Jeg kødder ikke nå, i dag opplevde smerter jeg ikke har kjent på tidligere.. eller jo kanskje, men ikke som jeg kan huske. I det innlegget hvor jeg skrev – denne ukens planer skrev jeg at på tirsdag skulle det skje noe forferdelig vondt. Det som skjedde i går (altså tirsdag) gikk ikke helt etter planen derfor skjedde det i dag og jeg føler meg lettet, men også harry på samme tid. I dag valgte jeg å pierce niplene mine, hahahah. Dere lurer nok på hvorfor jeg gjorde det og hvorfor jeg deler noe så intimt på bloggen? Det er rett og slett fordi jeg har lovet noen andre mennesker å gjøre det, samtidig er det litt fint da, syns jeg. Jeg har et lite hat/elsk forhold til piercing på kroppen, men nå som vi lever en gang valgte jeg å bare hoppe i det. Så spontan som jeg er.. akkurat nå føler jeg meg litt harry (beklager til dere som har det), men jeg begynner å like de mer og mer. Grunnen til jeg deler dette med dere er fordi jeg lurer på hva dere syns om det? Er det noe dere liker eller ikke? Og hvor lenge tror dere jeg kommer til å ha de i før jeg tar de ut igjen?

Forresten, det er noe av det vondeste jeg har gjort. Mye vondere en å ta tatovering, fysøren. Jeg hadde aldri i hele mitt liv trodd at jeg kom til å gjøre noe sånt, men her sitter jeg da, lettet og veldig overrasket over meg selv. Det sykeste var at jeg ble skremt over min egen reaksjon da hun skulle stikke hullene. Jeg skrek og sa de styggeste banneordene dere kan tenke dere og da gjør det vondt da, jeg lover. Smerteterskelen min er svært høy og det er mye som skal til for at jeg får sååå vondt.  Jeg kommer ikke til å legge ut bilder av niplene, men dere kan se gjennom denne toppen her hvordan det sånn halvveis ser ut, hahaha.

Aoooo, det er alt jeg har å si. Akkurat nå er de hovne og svir som bare juling. Gleder meg til de ikke gjør vondt mer.

19 kommentarer
    1. Wow, noen har større oppmerksomhetsbehov enn andre bloggere… Gått tom for ting du kan skrive om Erik eller? Viss du skal påpeke i hver kommentar du får ang folk som kommenterer at du utleverer Erik alt for mye på din egen blogg, som er sant så kan du vell skrive en bok om det istedenfor?:) Alltid 2 sider av en sak som broren hans også påpeker, men vi ser ikke han skrive om deg noen steder, nei fordi dere er ferdig som makes sense. På tide at du og går videre kanskje 🙂 En fin ting når man er en offentlig person er å lære seg å skille privatliv og sosiale medier, ikke blogg på andres bekostning;)

      1. Hahahaha må bare le, du sier selv i kommentaren at casen mellom Erik og Ingrid er over og hun burde gå videre. Leste du noen plass i dette innlegget om den casen? Nei! Hvorfor ta det opp da? Men takk for at du kommer innom bloggen til Ingrid og du skriver i kommentaren tydelig at du har fått med deg tidligere innlegg, takk for at du støtter henne med klikk! Men neste gang, la vær å kommentere:)

      2. unnskyld meg? nevnte hun noe om erik i det hele tatt i dette blogg innlegget? nei hun gjorde ikke det, og jeg regner ikke med at det er fordi hun gikk tom for ting å skrive om han. Hun har nevnt erik i noen få blogg innlegg og i disse innleggene er det jo tydelig at hun også har grunn til det? Om ingrid vil fortelle sin side av forskjellig saker som har med erik å gjøre så har hun full rett til det, og om erik velger å ikke fortelle sin side av saken ut på sosiale medier har han også full rett til det. Hadde erik selv hatt en blogg er det stor sannsynelighet for at han selv hadde snakket like mye om ingrid som motsatt her, men han har ikke en blogg noe som gjør det urealistisk at han skal skrive om henne andre steder på sosiale medier.. Ingrid skrev også i dette innlegget at hun har lovet noen andre å gjøre det, og at man bare lever en gang så hvorfor ikke gjøre det? alle andre bloggere her i norge hadde også skrevet et eget innlegg om dette om de hadde gjort det! Om du misliker Ingrid og hva hun skriver om på bloggen sin så sterkt så er det vel bare å ikke lese bloggen og unfollowe? er vel ikke vanskeligere enn det tenker jeg 🙂

    2. Var det vondere å ta piercing i nippelen enn å ta silikon?
      Nysgjerrig fordi jeg har silikon selv, men ikke har turt å ta piercing i nippelen fordi alle sier det er så vondt 🙈

    3. Tog nippel piercing sjøl for rett onna ett år siå, någe av den sykaste smerten eg har opplevd😩

      Værsta va når nr1 va øve, og du visste den same smerten sko du få igjen på den andre nippelen

    4. Jeg tok selv piercing i begge brystene, etter et halvt år hovnet det ene brystet opp å begynte å bli blått! Jeg tok ut piercingen, men det fortsatte å hovne opp. Måtte til legen å måtte gå på antibiotika i 4 uker før hevelsen ga seg. Samt rense hullene med sterk medisin.
      For sikkerhets skyld tok jeg ut den andre også.
      Det som har skjedd i ettertid er ganske ekkelt!!:
      Ca en gang i uken kommer det ut hvitt puss fra hullene, det lukter dårlig! Selv da jeg hadde de inne kom det ut flytende sekret fra de.
      Jeg angrer på at jeg tok de og vil med dette advare andre.
      Det er ikke noe delikat med illeluktende brystvorter, usj..

    5. Nipple piercing er noe av de peneste piercingene som finnes! Jeg synes det er stikk motsatt av harry, er å kjempe bra du tok i begge, ikke bare en.
      Jeg har piercet flere brystvorter både på jenter og gutter (inkl meg selv) og smertegraden varierer veldig fra person til person, men ja det er vondt. Men det går fort over. Til dere som snakker om verk osv i lengre tid er dette normalt og varierer også fra persom til person. Disse piercingene trenger veldig lang tid på å gro å er du uheldig å hekter den i noe osv så er det nesten som å starte på nytt. Hjelper lite å ta ut smykket også da nipplen trenger like lang tid på å gro, med eller uten smykket.

      Lykke til med piercingene og ta godt vare på di 😊

    6. Om du er flink og renser de morgen og kveld (hver dag) så tror jeg ikke du vil få noen problemer med de 🙂
      Jeg fikk brystbetennelse i den ene for ca 10 år siden, valgte å ta ut etterpå. Men grunnen var at jeg hadde for kort stang, det er også viktig å tenke på når hevelsen går ned at man ikke bytter til for kort stang.
      Jeg valgte som sakt å ta på ny, i begge, og har fortsatt de samme stengene i som da jeg tok dem. Null stress om man bare tar vare på de 🌟

    7. Hei har tatt sjøl å syns det gjor heilt for jævligt vondt sjøl men svien går vekk itte ein ukas tid å de gror ikkje så fort 🙂 men eg syns det e sykt fint me piercinger i nippelen ❤️ Har det selv å synes det e sykt fint😍😍

    8. Eg he piercinger der sjøl, føle eg fekk bedre sjøltillit av det itte kvert😍 di første dagane likte eg det ikkje, men nå elske eg di! Føle og at eg kan gå meir uten bh uten at det gjer noge☺️
      Eg syns du er rå!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg