ENDELIG SKJER DET + BESTE INNKJØPET SÅ LANGT I ÅR!!

Herregud så deilig dagen i dag har vært så langt. Jeg har fått handlet inn en del treningsutstyr som vi skal bruke hjemme nå som vi ikke kan dra på treningssenteret vi vanligvis drar på. I tillegg er hele huset vasket og vi er klar for å spille inn mange videoer imorgen når Henrik forhåpentligvis er litt bedre i formen! Jeg skal ha min første økt på en uke kanskje og kjenner at jeg gleder meg helt sinnsykt. Det blir så sjukt deilig å begynne igjen, fortsette med challengen og ikke “gi opp”. Vi sitter å planlegger mye kult vi skal filme i forbindelse med treningen vår, men foreløpig legger jeg ut dagens økt jeg skal ha nå!!

Husk at vi prøver oss frem og bruker den kunnskapen vi har. Henrik er dritflink til å trene meg og jeg vil takke han for alt han har lært meg og det er også takket være han at jeg har gjort ting riktig vil jeg si – og fått resultater. Man kan trene og trene uten å få det, da trener man feil. Ellers vil jeg nevne at vi bruker det vi har av utstyr nå også finner vi kanskje på noe innimellom også! Jeg tar gjerne imot tips i kommentarfeltet. Vi gjør kanskje ikke alt riktig og sånn, men vet dere? Vi får syke resultater, har ikke skadet oss og lærer stadig, så jeg vil si at vi er ganske flinke på så kort tid.

Dagens bein/mage hjemmeøkt:

💪🏼 Oppvarming

Knebøy (til jeg blir varm) uten vekter

Høye kneløft (få opp pulsen)

💪🏼 Bein

Knebøy (med de vektene jeg har) – noen sett på 12kg og noen på 32kg, 30×3

Quads (bruker en stol til å ta øvelser med forside lår) – 32kg, 10×3

Strak mark – 32kg, 10×3

Hamstring (ligge på magen med vekter bak på beina) – 12kg, 10×3

Stillestående utfall – 12kg, 12×3

💪🏼 Mage

Situps – 20×3

Beinhev – 20×4

Sidehev – 12×3, 12kg

Sidevridninger – 50×3, 12kg

PS: om du ikke har vekter, bruk flasker med vann eller noe tungt i huset. Steiner ute kanskje.

Dagens og årets beste innkjøp så langt!! Fysøren jeg er glad jeg dro ut å kjøpte dette.. det er liksom noe man får bruk for hele året uansett om man har treningsstudioer tilgjengelig eller ikke! <3

5 kommentarer

Siste innlegg