ENDELIG ER DEN MIN

Det er så utrolig deilig. I dag har jeg hentet min nye bestevenn iPhone 11 pro Max som har vært etterlengtet i lang tid. Jeg har jo en iPhone som har begynt å ta kvelden med både å skrue seg av, ta dårlige bilder og som ikke lader ordentlig. Når man jobber med det jeg gjør er det utrolig viktig å ha en telefon som funker, derfor har jeg endelig fått hjem denne babyen. Se så fin den er da.. åh. 😍 Jeg kjøper meg faktisk ikke så veldig ofte ny telefon, derfor føles det utrolig deilig å gjøre det denne gang!

Nå blir det endelig en stopp på det å ikke ha strøm eller at den skruer seg av, deilig. Så, over til noe annet. Jeg er dritglad for at jeg ikke har hangover denne helgen! I går hadde vi besøk av en hel del folk som var her på vors før vi dro videre ut på byen i Bergen. Fysøren så gøy det var, men også veldig slitsomt. Henrik er ekstremt hangover og det er faktisk første gang jeg har sett han så ufattelig dårlig som det han er nå. Frem til kl. 16:00 sov han og noen ganger før det var han oppe å drakk vann, gikk på do og klarte såvidt å snu seg i sengen, haha, uff. 

Det at vi var ute i går her hjemme føles utrolig deilig og det er en evighet siden sist gang jeg var ordentlig ute her i Bergen. Vi har jo reist hjem til Stavanger nesten hver eneste helg i det siste og det at vi nå får en helg hjemme i Bergen føles utrolig deilig. Neste uke tar vi turen hjem til Stavanger igjen fordi da er det bryllup! Kan dere tenke dere det? Broren min Andrè skal gifte seg sammen med Christine neste helg og jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en fantastisk helg. Jeg har faktisk aldri vært i et ordentlig bryllup som jeg kan huske. Mamma og pappa giftet seg da jeg var rundt 1 år og etter det har jeg servert i ett bryllup og that`s it. I dette bryllupet skal jeg være en gjest og en del av seremonien, derfor blir det veldig spesielt for min del denne gang.

Jaja, jeg kommer til å vise dere kjolen jeg skal gå med etterhvert og kommer også selvfølgelig til å knipse masse bilder, men det er enda en liten stund til bryllupet tar plass. Før det skal jeg nyte uken hjemme i Bergen og lade batteriene for i nærmeste fremtid er det mye som skjer og nå er jeg vel egentlig bare superstresset.

Se så fin babyen min er og herregud for et bra kamera den har. Love it.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg