EN VIPPE- OG KROPPSOPPDATERING

Heeei fininger!!💕Jeg tenker å fremover kjøre denne spalten fast to ganger i uken, kanskje hver onsdag og hver søndag? Hva tenker dere om det? Det jeg skal gjøre er å jevnlig ta bilder av kroppen min som er i utvikling hver eneste dag i og med at jeg trener hver eneste dag for å kunne vise dere fremskritt og gi dere motivasjon. Kroppen min vil jo svinge fra å en dag være oppblåst til å være mer trent en dag, men det er slik realiteten er. Nå som det er lite å gjøre, lite å blogge om tenker jeg dette kan være gøy for dere å følge med på. Det kommer også mer ut om ulike øvelser jeg trener og mer. Denne gang får dere se bilder av kroppen min sånn halvveis i hvert fall, uten at jeg står naken, hehe. Slik ser den ut nå og dette er en dårlig treningsperiode vil si, ettersom det er påskeferie, mye mat og godteri og lite trening, så det blir gøy å se hvordan den forandrer seg fra mandag av.

Med vippene mine vil jeg gjøre det samme da jeg ikke har vippe extensions lengre, da er det gøy å kunne vise dere hvordan de vokser, hvor lange de har blitt + mye mer. Jeg bruker per dags dato nutrilashes på vippene mine og skal se hvilket resultat jeg ender opp med før ting går tilbake til normalen! Jeg syns dette virker dritgøy og er klar for å dele dette med dere.

Her kommer det en liten oppdatering fra hvordan vippene mine ser ut nå, de har altså vært slik i snart en uke fordi det var da jeg fjernet vippene mine. Så slik ser de ut nå, blir spennende og se hvordan de ser ut om et par dager. Samme med kroppen min! I morgen begynner vi å spise ordentlig igjen, ikke så mye godteri som det har vært nå i ferien, det blir gøy.

Slik er vippene mine for øyeblikket!

Absene mine begynner virkelig å komme frem, målet er at de skal komme frem når jeg står oppreist, nesten uten å flekse, haha.

17 kommentarer
    1. Hvordan gjør du det med blodsukkeret og trening? Jeg sliter selv med blodsukkeret når jeg trener, vanskelig når jeg vil bli slankere og definere muskler men jeg ikke får blodsukkeret til å gjøre som jeg vil🤷🏻‍♀️ Noen tips?

      1. Det er viktig å ha aktivt insulin i kroppen når du skal trene, for ellers blir det høyt under trening. Men igjen ikke ta for mye da du fortere får lavt blodsukker ved aktivitet, det jeg pleier å gjører er å spise et lite måltid før trening som jeg setter litt insulin til, dette har fungert fint for meg og blodsukkeret holder seg fint og stabilt hele økta, spiser gjerne en banan, en sjokomelk eller en bar rett før og setter et par enheter hurtigvirkende insulin, men dette er jo selvfølgelig helt individuelt. Så man må prøve seg frem selv 🙂

        Hilsen type 1 diabetiker i 12 år

      2. Det er viktig å ha aktivt insulin i kroppen når du skal trene, for ellers blir det høyt under trening. Men igjen ikke ta for mye da du fortere får lavt blodsukker ved aktivitet, det jeg pleier å gjører er å spise et lite måltid før trening som jeg setter litt insulin til, dette har fungert fint for meg og blodsukkeret holder seg fint og stabilt hele økta, spiser gjerne en banan, en sjokomelk eller en bar rett før og setter et par enheter hurtigvirkende insulin, men dette er jo selvfølgelig helt individuelt. Så man må prøve seg frem selv 🙂

        Hilsen type 1 diabetiker i 12 år

    2. Lurer bare på en liten ting her, hvordan kan du tro at NOEN i det hele tatt kan være interessert i hvordan det går med øyenvippene dine, selv om du etter sigende mener det er “dritgøy” å dele det. Herregud, ØYENVIPPENE DINE!!
      Hvor overfladisk går det an å bli? Finnes det virkelig ingen andre temaer å ta opp, som har et snev av mening for følgere dine.

      1. Jeg synes det er ganske interessant. Det hjelper meg med å se hvordan øyevippene mine kanskje hadde endt opp vis jeg hadde valgt å ta vipper😉

      2. De personene som ser på bloggen får jo et innblikk i hvordan produktet hun bruker på vippene funker og hvordan det eventuelt kunne funket på seg selv.
        Kan være interessant for andre selv om det ikke er det for deg. Dine meninger betyr ikke alt:)

    3. Kan du legge ut hva du trener og hvilke øvelser?😍😍 gjerne også litt hvordan du går frem i kostholdet også

    4. Veldig enig med Ida i dette tilfelle. Synes det er flott at du vil motivere og inspirere andre og at du får så bra resultater.. men kanskje det kan slå litt feil ut med så mye fokus på kropp og resultater? At det skal “bombarderes” flere ganger i uken med det.. for min del går det fint, men vet det er andre som vil synes deet er vanskelig. Ja jeg vet det bare er til å slutte å følge hvis man påvirkes negativt, men kanskje man ikke vil det pga man liker bloggen og deg så godt ellers.. Jeg vet ikke.. bare tenker “høyt”.
      Ikke ment som noe drit i det hele tatt.. håper heller ikke du tolker det slik.
      Anyways.. håper dere har hatt en fin påske og at dere tar godt vare på hverandre <3

    5. Fint at du trener og blogger om det, det er helt lov. Men dette syntes jeg blir litt feil fokus og litt for mye av det også. Jeg liker bloggen din, men må ærlig si at jeg føler meg ikke alltid så bra etter å ha lest enkelte innlegg. Vær så snill, kan du begynne å blogge mer om andre ting en kropp og hva du spiser? Ikke ment som hat bare et ønske<3

    6. Hvordan tror du det er interessant for andre å se hvordan kroppen din ser ut to ganger i uken? Begynner du med dette kommer jeg til å boikotte både bloggen og youtuben din. Makan til kroppspress man skal legge opp til

    7. Det er blant annet slike innlegg som fører til presset, både for voksne og barn, om å måtte trene for å se ut som en viss type eller ha en viss type form på kroppen; slik du her sikter til. Det går fint an å trene og forme kropp, men å legge det ut slik det blir gjort her hjelper ingen. Å si at «det er bare til å ikke følge disse brukerne» er tull da det popper opp på alle kanaler uansett. Vær vennlig, hør på de konstruktive følgerene dine lenger oppe i kommentarfeltet som ønsker noe annet enn kroppsfokuserte bilder o.l.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg