EN VELDIG SPESIELL DAG FOR MAMMA

I dag er det en veldig spesiell dag og det har seg nemlig slik at det var en ganske stor grunn til at vi dro hjem så spontant denne uken for å være her i Stavanger i ett døgn. Min kjæreste, fineste og sterkeste mamma har nemlig bursdag i dag!! 💛 Det er ikke en hvilken som helst bursdag, men hun blir nemlig hele 50 år i dag.

Jeg kommer nesten ikke på noen ord som kan beskrive den kjærligheten jeg har for mamma, og selv med noen ord er de ikke sterke nok. Det eneste jeg vil si at er at jeg er utrolig glad i henne og ønsker henne alt vel på denne dagen. Hun er halvveis til hundre, men har fortsatt mange vakre år å leve og skape minner på.. fordi det er det vi skal få til og det er det hun kjemper for hver eneste dag. Mamma er den sterkeste kvinnen jeg kjenner og gjennom tunge kamper er hun så vakker og fin i dag, hun er også enda sterkere en det hun var før og i dag skal virkelig dagen nytes.

Det jeg har lyst til å si er at flere burde være som henne og se opp til henne, hun er så jævlig sterk og tøff, og har et mot uten like! Jeg er kjempestolt over å ha henne som mamma og ønsker henne virkelig en fin dag.

Forresten, jeg vil også legge til her at neste fredag får vi svar på hvordan de nye medisinene hennes har virket på kroppen.. det er ganske mange tanker som surrer rundt angående den dagen der og jeg vil si at det er ganske merkelig, men også ganske greit å skulle få svar på medisinene hennes. Jeg har fortsatt det håpet oppe om at mamma er et mirakel og jeg håper og tror absolutt at de har funket bra på kroppen hennes og at de gir mer positivt en negativt.

Så, nå må vi løpe i selskap, vi snakkes.

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med stordag til moren din❤️ Håper alt går bra med henne, hun er så vakker!

      Jeg har sett tidligere at du har «belted puffer jakke» fra nelly.. Lurer på hvilken størrelse du har? Da det står i kommentarene på nelly at den er veldig stor i størrelsen.. Syntes den satt så fint på deg🤩

    2. Vi får håpe på positivt svar! <3 Gratulerer til mammaen din i dag! Og på selveste kvinnedagen da! Er det skjebnen kanskje? Kanskje hun er et mirakel? Fikk den følelsen nå…! Kos dere masse sammen å feir henne i dag! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg