EN TÅREVÅT OPPLEVELSE MED KJÆRESTEN

Et ufattelig lykkelig smil.

Okei dere, gjett hvem som har pint seg gjennom Stoltzen i Bergen for også få sommerfugler i magen til slutt? Jeg har aldri likt fjellturer, spesielt ikke der man går oppover, men denne gangen var svært spesiell for min del. Kroppen min er for tiden i et hardt kjør med både trening, litt mindre søvn en vanlig og sunnere mat.. noe som gjør at jeg har dritlyst på sukker og når jeg først spiser det får jeg vondt i magen. Så, poenget er at på denne turen opp Stoltzen fikk jeg den verste mageknipen jeg har hatt på lenge! Det var så utrolig vondt og jeg gikk, jogget og sprang om en annen med smerter og tårer nedover kinnet, HAHA. Alt dette fordi jeg på prinsipp ville opp Stoltzen og fordi jeg ville være med kjæresten min som lenge har ønsket å gå opp denne turen. Det er ikke det at Stoltzen er så tung, men med de smertene og redselen for mørket gjorde at turen ble veldig vond OG ikke minst tung.

Uansett, da vi kom på toppen var det som om alt av smerter forsvant. Jeg, Henrik og den fineste utsikten over Bergen sto helt stille i noen minutter og det føltes så jævlig deilig, for å være helt ærlig med dere. For første gang har en fjelltur virkelig vært verdt det, utsikten er helt fantastisk og jeg er glad vi gikk opp dit på kvelden selv om det var skummelt til tider. Det er som en slags terapi. Tro meg.

Da vi gikk opp fjellet husker jeg at jeg tenkte “det er oss to mot verden” og det er det. Jeg vet at Henrik og jeg kommer til å ha det fantastisk sammen, oppleve de fineste og kuleste tingene sammen og bare ha det gøy. En latter forlenger livet? Det er oss to mot verden fordi vi har bestemt oss for å oppleve ting før vi en dag kanskje får barn og slike ting. Den dagen vi får barn vil vi også være mot verden. Jeg kan ha det vondt en liten stund, jeg kan være overlykkelig, jeg kan være glad, sint, lei meg – og alt dette på en og samme tid så lenge jeg har Henrik ved min side. Det å gå på denne turen var en helt ny opplevelse for min del.

Jeg er kjempeforelsket og det å kunne stå på toppen av Bergen med den fine utsikten og kunne smile uten å si noe til kjæresten min er helt fantastisk. Klisje? Jeg vet, men det er slik livet mitt er for tiden og herregud som jeg elsker det. ❤️ Under kan dere se et bildedryss i mørket fra turen med dårlig kvalitet, slik som realiteten ofte er, bare oss to et dårlig mobilkamera.

Se så vakkert det er.. har ikke ord.

Forelsket.

Vakker.

3 kommentarer
    1. Har du vært på Ulriken? Hvis ikke, så anbefaler jeg det virkelig. Det er litt tungt å gå oppover før man kommer til alle trappene, men det er en kjempefin tur å gå oppover og utsikten når man kommer på toppen er helt fantastisk 🙂

    2. Så koselig og herlig å se forelskede par 💕
      Og godt jobba med magesmerter og fjelltur. 💪 Har vært igjennom akkurat d samme selv – og d er rett og slett helt forferdelig 😖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg