EN SUNN OG SPENNENDE MATHANDEL

Hei dere! I dag kjappet jeg meg ned på Meny før de stengte kun for å handle inn mange nye matvarer etter at jeg har gått gjennom hele Instagram etter gode og sunne mattips. Jeg er så rar på sånt, men jeg er den personen som ikke klarer å bestemme meg helt for hva jeg skal spise og når jeg da først ser flere dritgode tips måtte jeg bare handle inn alle varene som hørte til alle oppskriftene, hahah.. En ting er sikkert, jeg vil bli flinkere til å lage mat!!🙄

Så, jeg handlet nesten alt på Meny for nesten 1000 kr.. noe jeg syns var litt vel mye. Ellers handlet jeg waffle mixene på Life og den fibersirupen og chiafrøene. Jeg skal nemlig begynne å lage de diggeste frokostene, selv om jeg elsker eggerøren min og cottage cheesen min, blir det digg å prøve noe nytt. Jeg har samt den pannekakerøren før og den er så sjukt god, dere må smake.

Ellers skal jeg prøve å bli flinkere til å fryse ned gamle bananer som jeg kjøper mye billigere en “vanlige” bananer og bruke i smoothie og til å toppe havregrøten med. Jeg skal også bli flinkere til å lage en form for spagetti med squash og andre grønnsaker isteden for pastaen generelt.

Dagens sunne middagstips:

I dag hadde jeg laks og tagliatelle. Jeg stekte først laksen, mens tagliatelle kokte. Etter at tagliatelle var kokt ferdig som anvist på pakken tok jeg i en liten teskje med grønn pesto og en teskje med mager kesam og litt finhakket hvitløk, NAM. Jeg toppet det med litt spirer og herregud så godt det var.. det må dere smake! Super enkelt og utrolig godt.👼🏼

Jeg syns at denne ukens mathandel er sunn og spennende i og med at jeg har handlet inn mye grønnsaker denne gang, som squash (noe jeg aldri handler) og proteinvaffler, fibersirup og diverse annet som er spesielt å handle for min del, men som forhåpentligvis blir en vanesak <3

Endelig fikk jeg smakt dette!! Fysøren så digg. Gleder meg til å kline på litt av dette på havregrøten til frokost.

Dette er seriøst de diggeste pannekake/vaffel pakken ever. Seriøst, nam. Topp det med bananer, sirup, eller bodylabs sjokoladepålegg.

Nå skal jeg begynne å lage grøt av dette også.

1 kommentar
    1. Dette har ikke noe med dette blogg innholdet. Men en ting jeg ville si. Jeg er så glad for at du har fått deg en kjæreste som er lik deg. Som virker så snill og god. Å jeg blir så glad du ikke er sammen med han der overfladiske x’n din. Jo mer jeg ser av han så tenker jeg bare for en idiot. Og at du fortjente Så mye bedre. Og at jeg syntes du er en av de bloggeren som virker ekte. Du er naturlig pen og så ekte. Ville bare si det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg