EN STOR HÅRFORANDRING, WÆÆ

Reklame | Sayso Jærhagen

Wææ, hvordan skal jeg dele dette da?! I dag har det skjedd noe jeg aldri hadde trodd kom til å skje i nærmeste framtid.. jeg har gjort noe jeg egentlig ikke hadde lyst til, men som faktisk måtte gjøres da håret mitt har blitt helt katastrofe og totalt ødelagt og knekt etter at jeg fikk diabetes (som jeg merket).. det er jo ikke sikkert at det er diabetesen sin skyld, men det føles sånn ut da det var i den perioden jeg drakk mye vann og gikk hyppig på toalettet at det ble så annerledes. Jeg har klippet meg kortere!! Og farget det da.. men det er egentlig ikke så nytt.

For de som kjenner meg vet de hvor ekstremt opptatt jeg er av utseende mitt og hvor mye det håret mitt har betydd for meg. Jeg har spart i mange år og endelig fikk jeg det langt, men som dere kan se under på bildene har håret mitt blitt helt ødelagt og det er ikke noe fint lenger! Buhu, jeg har faktisk grått på ekte i dag på grunn av dette.. dramaqueen? hm..

Takket være Vanessa og Sayso Jærhagen kommer håret mitt til å bli like vakkert som det en gang var og vi er på god vei. Heldigvis er Vanessa utrolig flink til å gi meg akkurat den fargen som passer meg perfekt og i tillegg til at jeg måtte klippe ganske mye av håret mitt gjorde hun dette på en så fin måte at jeg BLE MER FORNØYD etter å ha klippet det en før!! Det kaller jeg å være en god og flink frisør. Love it!! 😍 Dersom dere ønsker å bestille time hos Vanessa eller i samme salong kan dere klikke her – husk at hun også vet hvilke farger hun har brukt i håret mitt så dersom dere ønsker samme farge burde dere gå til henne!!

Jeg har både gruet og gledet meg til denne dagen og i dag har jeg hatt mange rare tanker om hvordan jeg kom til å reagere med å ha kortere hår, så.. enda sitter jeg med en liten støkk i kroppen, men jeg vet at det er ti ganger finere nå også vil det vokse ut igjen med tiden, bare vent. Det kommer til å være mitt lille prosjekt ved siden av jobben, haha!! Hva syns dere?

Det er fortsatt litt langt heldigvis, men for meg føles det absolutt ikke langt i det hele tatt da jeg hadde hår ned til rumpa.. det føles nok kortere for meg en det egentlig er.

FØR

FØR

ETTER

ETTER

Er det ikke en stor forandring?? Jeg dør av å se på bildene og angrer ikke et sekund!! Dere ser som sagt hvor ille håret mitt var og hvor mye finere det har blitt nå. Det er enda slitt, men ikke i nærheten av det samme som før. Videre blir prosjektet vårt å spare håret mitt ut slik det blir langt igjen, men sunt og prøve å få alt til å bli like langt i tillegg! Takker være sayso på Jærhagen får jeg den hjelper jeg trenger til å pleie håret mitt og redde det. Derfor klippet flinkeste Vanessa meg og farget håret mitt og nå gleder jeg meg til fortsettelsen. 

Jeg vet at jeg er nødt til å være med på å fikse håret mitt for at det skal vokse, derfor har jeg kjøpt en del produkter fra merke Eleni og Chris som jeg ELSKER, jeg kjøpte også en beskyttende spray fra samme merke og en hårolje da jeg liker å variere mellom denne og håroljer i merket Bjuwti. Så skal jeg kure håret mitt ofte, bruke hårtabletter og sove med castor Oil oftere, det blir spennende.

For å bestille time hos samme frisør eller på samme salong som meg kan dere klikke HER

7 kommentarer
    1. Hei Ingrid! Fulgt deg en stund nå og digger DEG som person, men må få ut en ting som jeg synes er trist og veldig teit av deg egentlig.. min mor har også kreft og mistet alt håret, og jeg husker hvor sårt det var for henne og alle rundt, og hun kommer aldri til å få tilbake håret sitt heller som de fleste gjør. etter alt dette, så har jeg blitt så utrolig takknemlig for å i det hele tatt ha øyenbryn, hår på hodet etc, fordi jeg har sett individer som har mistet all håret grunnet sykdom og hvordan det påvirker dem. Det har fått meg til å ALLTID være takknmelig for at jeg har hår på hodet. Ja kunne vært MYE annerledes og bedre med håret mitt, men fyfaen så takknemlig jeg for å i det hele tatt ha hår på hodet etter å ha vitnet ved første hånd min mor miste håret sitt ufrivillig. Og hun sa i starten når jeg klagde ” ja, men du burde være glad du har hår i det minste ” og jeg blir så syykt lei meg (gråter atm mens jeg skriver dette) fordi du av alle burde ikke skrive ” håret mitt har blitt helt JÆVLIG, tynt, knekt av og det er HEEEELT forferdelig ” etc, krisemaksimerer kjempemye. JA, håret er viktig for deg. Men blir oppriktiiig lei meg i hjertet når jeg tenker på moren din som har kreft etc.. vær så snill ingrid, sett pris på det andre skulle ønske de hadde, inkludert din mor, og hvertfall min mamma. Ikke meningen å være frekk, men ja.. det er jo bare hår.

    2. Synes håret ditt ble kjempefint! Selv om det ikke er like langt som før. Det vokser nok ut igjen etter en stund bare du er tålmodig. Likte fargen veldig godt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg