EN STOR FORANDRING PÅ HÅRET MITT

Reklame | Nikita Hair Bryne/M44

B E S T   H A I R D A Y

I går tok jeg turen innom flinkeste Stine Vaaland som holder til på Nikita Hair på M44. Håret mitt trengte virkelig en forandring som dere kan se på bildene under! Jeg har farget håret mye mørkere, samtidig lot jeg Stine klippe tuppene en god del. Det har seg nemlig slik at jeg er livredd, bokstavlig talt livredd for at noen skal klippe håret mitt mer en det jeg har lyst til. De aller fleste frisører driter i hva kundene sier og klipper håret altfor mye fordi de selv mener det er best for håret. Stine derimot er en av de eneste jeg stoler på, derfor fikk hun lov til å stusse håret mitt i går. Forresten, noe av det verste jeg vet er når man kan se at håret er slitt og at fargen har falmet, da er det godt å få det fikset! Håret mitt har nesten blitt helt svart og jeg angrer ikke et sekund, det er så fint og nå føler jeg meg vel igjen. Jeg har forresten en gladnyhet til dere.

I januar får dere 20% rabatt hos alle frisører på Nikita Hair Bryne/m44 på klipp og farge! Veldig mange liker å gå til frisøren nå før juletidene og da anbefaler jeg virkelig Nikita Hair på Bryne, ellers kan dere vente eller dra til frisøren igjen i januar og få hele 20% rabatt, YEY. 💕

6 kommentarer

Siste innlegg