EN STOR DRØM SKAL GÅ I OPPFYLLESE

Hvooooor skal jeg begynne? Holy, jeg er så sykt gira, spent og ikke minst glad, dere aner ikke!!😍 Vet dere hva som skal skje eller? Vi har bestemt oss for å oppfylle en av våre største drømmer når det kommer til innredning og huset vårt, derfor har vi bestemt oss for å lage en syyyykt stor og fin gym i garasjen. Det passer helt perfekt med timingen og nå som treningssentrene har utsatt åpningen og det tilbringes mye tid hjemme kan vi like godt rive den innvendig, pusse opp og male, legge gulv og innrede den. Den er stor og brukes ikke til noe fornuftig likevel.

Vi sliter litt med å finne ut hvilken maling og slikt vi skal ha, men det kommer nok etter at vi har sett litt rundt og fått inspirasjon.. tror det blir noe mørkt og kult, som en guttehule? Hahaha. Ellers blir det mye speil og muligheter for å kunne lage sykt mye kult innhold til dere angående treningen vår videre. Det gleder jeg meg til!

Det vi skal begynne med i dag er å rive det som skal rives og se hva vi får begynt med, håper på maling og lys i takene i hvert fall. Slik ser garasjen vår ut nå, og dere skal selvfølgelig få se hele prosessen. Jeg skal filme alt også – kanskje det er noe dere også har lyst til å gjøre. Vi skal i hvert fall prøve å gjøre det så fint og enkelt som mulig. Det er et prosjekt vi håper ikke blir for dyrt, men vi får se med tiden. Jeg er sååå gira!

Slik ser garasjen vår ut nå.. krise.

Jeg er så spent på resultatet! Målet er å komme i boks med alt innen helgen er ferdig, men ikke med alt av apparater og slikt da.

8 kommentarer

Siste innlegg