EN OPPFRISKNING PÅ UTSEENDE

Reklame | Lenker fra Nelly, Beautymeas & Siljes Beauty Salong

Hei fine. 💕 Rett før finalefesten til Paradise Hotel var jeg godt inni en periode hvor jeg reiste mye frem og tilbake til Bergen og om jeg ikke dro til Bergen bodde jeg på hotell sammen med Henrik her i Stavanger. Det å leve i en koffert er ikke det aller gøyeste man kan finne på.. og for å være helt ærlig med dere så hater jeg det. Er jeg teit når jeg sier det? Det er jo herlig å bo på hotell, men jeg er faktisk så lei nå at jeg ikke engang har lyst til det mer på en god stund.. jeg skulle ønske alt var klart til innflytting i Bergen denne uken, men det er nok ikke det. Derfor må jeg vente litt til før jeg kan pakke alle eskene med meg i en bil og stikke til Bergen for en god stund. 

Jeg er litt redd dere misforstår meg med dette. Fordi – jeg er evig takknemlig for at jeg får bo på hoteller når jeg reiser rundt, men det føles ikke helt som hjemme og det at jeg kun har en koffert med meg gjør meg også mye mer begrenset til å gjøre de tingene jeg vil. Jeg kan ikke være enkelte steder for lenge nettopp på grunn av at jeg ofte har for lite klær og slike ting med meg. Alt går i ett hele tiden og jeg har heller ikke tid til å vaske klærne mine på vaskerier eller hjemme hos noen..

Det positive oppi det hele er at jeg flytter snart og herregud som jeg ser frem til det. Jeg klarer faktisk nesten ikke å vente, derfor kommer jeg nok mest sannsynligvis til å dra til Bergen igjen til helgen for å sjekke hvordan ting ligger an – og for å være sammen med Henrik og forhåpentligvis Jøllebølle (Julie). 💕

Forresten.. over til poenget med dette innlegget, Haha.. snakker meg bort jeg. Før finalefesten var det som sagt travelt for min del, derfor unnet jeg meg en oppfriskning på utseende før jeg dro på festen, kun for å føle meg helt fresh. Det jeg gjorde var å fylle på vipper hos @siljes_beauty_salong på Instagram. Hun holder til i Stavanger område og er veldig flink på vipper – bare se så fine de er på bildene under! Ellers bleket hun tennene mine og det er faktisk noe jeg aldri har prøvd “ordentlig” før. Jeg har prøvd strips og vært veldig fornøyd med det, men dette her var bare helt magisk. Det koster 1499kr ca. for å bleke tennene i en time og da vil det vare i ca. 3 år. Hvor sykt er ikke det? Jeg elsker det. Jeg har forresten en gladnyhet jeg skal dele med dere om et par dager, ÆÆÆ. Det er i hvert fall sykt det.

Sist men ikke minst så fikset jeg neglene mine hos @beautymeas på Instagram. Hun holder til på Orre her på Jæren og er superflink i det hun gjør, altså jeg er 100% sikker på at jeg hadde de fineste og mest nøytrale og elegante neglene på hele finalefesten. Jeg er super fornøyd og jeg anbefaler dere virkelig å stikke til henne dersom dere bor i område her i Rogaland, eller om dere kommer på besøk.

Se så fine neglene mine er! Jeg får hjerter i øynene. Tusen takk @beautymeas.

TOPP HER | SHORTS HER (Mitt favoritt sett selges som et helt sett, topp og shorts for 423kr til sammen)

Her kan dere se hvor hvite tennene mine er og ikke minst hvor fine vippene mine er! En stor takk til @siljes_beauty_salong.

Det øverste bilde viser før tannblekingen og det nederste viser etter, altså se så hvite tennene mine ble! Wooaw.

Nye vipper og hvitere tenner! Tenk at de kommer til å være så hvite i 3 år.. elsket det. Love it, love it, love it. Vi sees.. nå skal jeg smile hele dagen lang, haha.

14 kommentarer

Siste innlegg