EN OPPDATERING PÅ TRENINGSFRONTEN I DISSE TIDER – HVA SKJER MED 300 ØKTER CHALLENGE??

Maaaange lurer på hva som skjer nå med hele den 300 økters challengen vår i år ettersom viruset er så alvorlig som det er har jo alle treningssentrene stengt og dette kommer til å gå utover treningen ja – og resultatene ikke minst! Så, kommer vi til å droppe hele greien? Nei, vi skal selvfølgelig ikke stoppe her. Nyhetene om at treningssentrene er stengt suger maksimalt, vi skulle jo selvfølgelig ha hatt de mulighetene som treningssentrene har å tilby, men det går ikke og da må vi gjøre det beste utav situasjonen. 🔥

Vi kommer til å gå mye turer og ha hjemmetrening! Jeg kommer til å lage filmer om dette slik at dere som også er vandt til å trene på treningsstudio også får litt tips til å kunne trene hjemme. Man må ikke stoppe selvom. Dette er en kjedelig situasjon, men også ganske bra at de gjør tiltak som å stenge ned og da må vi gjøre andre ting. I dag skal vi blant annet trene cardio med øvelser basert på egen kroppsvekt og kanskje intervaller, vi får se. Jeg oppdaterer dere, men fortvil ikke! Jeg skal tipse dere og fortsette med challengen. 

Resultatene synker kanskje litt? Jeg vet faktisk ikke.. jeg tror ikke jeg får de samme raske resultatene de neste ukene fremover, men jeg gir meg ikke og når de åpner treningssentrene igjen blir det i hvert fall full rulle med treningen. Nå fikk dere i hvert fall svaret på det! Peace out.

4 kommentarer
    1. Jeg trener hjemme hver dag nå når treningssentrene er stengt. Jeg bare MÅ ha treningen min! Har aldri hatt mer enn 3 dager treningsfri siden jeg startet å trene for 7 år siden! Haha! Avhengig! 😉 Nekter å la formen dale p.g.a dette… Kjøpte meg en del utstyr på xxl og er kjempefornøyd med styrkeøktene mine. 😀 Har sykkel inne, så løper jeg litt ute! Digital klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg