EN OPPDATERING PÅ FORHOLDET VÅRT OG SAMBOERSKAPET

Hei kjære dere! Jeg tenkte jeg kunne oppdatere dere litt på samboer fronten for dette var noe jeg virkelig gru/gledet meg til for noen måneder siden og her sitter jeg i dag, fortsatt boende hos Henrik og har det bedre en noen sinne sammen med han. Å skulle flytte inn sammen med Henrik var veldig spennende og gøy, jeg husker enda at det kriblet i magen da jeg skulle pakke alle klærne og tingene mine hjemme i Stavanger og kjøre flere flytteesker i bilen min mot Bergen. ❤️ Det var helt nytt og jeg skulle endelig slippe all den avstanden vi hadde der vi savnet hverandre hver eneste dag. Alt det var et eventyr og jeg er superglad for at jeg valgte å gjøre det. Det er ingen tvil om at jeg var litt redd og gruet meg på samme tid oppi all gleden og spenningen for hva om det ikke kom til å funke? Jeg kjente han godt, men ikke så godt.. og vi hadde jo bare vært sammen en måned eller noe sånt, ganske tidlig.

Vi har ikke bare hatt en dans på roser for å si det sånn.. og noen ganger er jeg redd for at jeg fronter forholdet vårt perfekt på sosiale medier for det er det ikke, men vi er ganske nærme perfekt og vi er begge to veldig lykkelig i dette forholdet. Jeg har aldri noen sinne vært så forelsket og glad i en annen gutt som det jeg er i Henrik. Han er helt fantastisk og jeg føler meg som verdens heldigste uten å tulle. Da vi flyttet inn sammen måtte vi lære å kjenne hverandre bedre og på den hverdagslige fronten.. og når jeg husker tilbake var det skummelt å lage mat, gå på toalettet, si min mening om hans oppvask eller sortering av klær.. det var så mange små nye ting som var helt nytt. Vi skulle lære å få rutiner sammen, lære å vaske huset, klærne, lage mat, betale regninger og mye mer. Alt dette har vært vanskelig, men også gøy – fordi i dag har vi det kjempebra og vi har kontroll på dette! Vi har faktisk fått det bedre sammen og hver dag når Henrik kommer hjem fra jobb har jeg lyst til å hoppe i armene hans så glad jeg blir! Vi har klart oss, det er vel det jeg vil frem til. Selv om vi flyttet inn tidlig i forholdet, har delt mye personlig med dere og møtt på tunge utfordringer så er vi fortsatt boende sammen og har det kjempebra!

Jeg tror det er lurt at vi tørr å kaste oss ut i ting av og til, for skal jeg være helt ærlig med dere så er det i de situasjonene jeg har kastet meg ut i ting og virkelig gjort det jeg har hatt lyst til at jeg har vært på mitt gladeste og beste!! Vi har en begrenset tid i livet og tar man valg man angrer på eller finner ut at dette her går ikke, kan man alltid endre på det og gjøre noe med det! Jeg angrer ikke, verken på Paradise Hotel deltagelsen min eller på at jeg flyttet spontant til Bergen, det er de gangene jeg har vært mest glad og det er virkelig noe jeg kommer til å fortsette med! Samboerskapet vårt er helt supert og vi gleder oss til å ta dere med på hele reisen vår!

Jeg ler av disse bildene, se den fargekontrasten mellom oss to, haha! Vi pleier ALLTID å tulle med det til vanlig så det er morsomt å se den store forskjellen på bilder også.

Elsker han. <3

6 kommentarer

Siste innlegg