EN NY REISE ER BOOKET(!!)

JEG ER I EKSTASE!!

Ting er bare så utrolig gøy for tiden, nå har vi altså bestilt vår andre reise på kort tid og reisefeberen min stiger som bare det. Jeg er så glad og jeg har så mye sommerfugler i magen altså.. Gud a meg. I går kveld booket vi altså en ny reise og jeg hopper enda av glede for dette er virkelig en tur jeg har sett lenge fram til å få i boks og nå er den endelig det. 

Dere lurer nok på hvor vi skal reise? og svaret er at vi skal til utlandet på nyttår i en hel uke!! Vi skal feire nyttår i Gran Canaria sammen med mange gode venner i varmegrader og etter helt andre tradisjoner en det jeg er vandt til her hjemme. Fysøren så gøy dette kommer til å bli! Jeg skal sole meg, drikke drinker på stranda, feste mye, ta mange fine bilder, bestille roomservice og feire nyttår som aldri før. Det skal bli så deilig å komme seg bort en stund.

Vi skal bo i Puerto Rico på et ganske greit hotell der og det som gjør alt enda bedre er at alle som reiser sammen skal bo på samme hotell, dra med samme fly og være der like lenge slik at stemningen er på topp gjennom hele uken! Jeg skal ærlig innrømme at jeg er spent på å feire nyttår i syden.. det er ikke helt det jeg har forbundet med nyttår da jeg er vandt til å dra dit det er snø og muligheter for hytte og ski, ikke sol og strand. Heldigvis elsker jeg å reise og spesielt til varmere strøk! ✈️

Jeg har så sinnsykt mye jeg gleder meg til framover og mer blir det til neste år *hyyyl!! Det å kunne dele vlogs fra reisene og masse bilder er dritgøy for min del og jeg håper dere kommer til å like det like mye som meg. 

4 kommentarer
    1. Så koselig at dere skal til granca, ville ikke valgt Puerto Rico da det er alle pensjonistene drar og nyttårsaften der er bare drit kjedelig. Men siden dere er en liten venne gjeng kanskje dere vil få det kjekt

    2. Puerto Rico er det beste stedet dere kunne dratt til når dere skal til Gran Canaria. Amadores er kjedelig og finnes ikke no lov der. Stranden er mye bedre på Amadores, og jeg anbefaler dere dra dit.
      På Puerto Rico senteret anbefaler jeg dere å spise på Miami steakhouse, det er den beste restauranten på hele senteret.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg