EN LITEN ANBEFALING + TING SOM SKJER FREMOVER

Annonse | Nelly

CROPPED GENSER HER

⭐️ ET LITE TIPS FRA MEG TIL DEG ⭐️

Da vi var i New York tok Sofie meg med rundt omkring på ulike restauranter og diverse bakerier kun slik at vi skulle få oppleve den digge maten de hadde der. Jeg kommer til å leve lenge på alle cupcakesene jeg spiste der, selv om det skal bli deilig å komme inn i normale rutiner igjen med sunn og god mat + mye trening fremover for jeg skal nemlig ut å reise igjen om få uker. Herregud som jeg gleder meg, nytt land med en ny person! Jeg vet jeg reiser mye, men det er det som er gøyest, liker ikke denne årstiden i Norge, den gjør meg bare trist og lei meg.

Tipset mitt fra meg til dere er Magnolia Bakery som ligger to(?) steder i New York. Vi smakte sinnsykt mange gode cupcakes rundt omkring, men det var på dette bakeriet jeg syns de aller beste var. Det er jo et veldig kjent bakeri og derfor anbefaler jeg dere å ta turen innom der om dere får muligheten til det!

Disse her er så gode! Den til venstre er med en marengskrem, mens den til høyre er vanilje og jordbær eller noe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg