EN HYLLEST TIL TV3 OG MASTIFF

Nå som de nye deltagerne er i Mexico for å  spille inn sesong 11 av Paradise Hotel tenkte jeg å fortelle dere en syk ting som skjedde med meg der nede for snart ett år siden. Det skjedde faktisk noe jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd kom til å skje, men som jeg i ettertid har satt utrolig stor pris på.

Det er veldig mange der ute som tror at man er nødt til å ha sex på TV for å få lov til å være med på Paradise eller for å få lov til å bli lenge inne på hotellet, noe som ikke stemmer i det hele tatt. For min del ble jeg skikkelig forelsket der inne og da faller det ofte naturlig på plass at man har sex med den personen. Det er ikke alltid slik, men veldig ofte og selv om det var kameraer der inne var det nokså naturlig ettersom vi var der i flere uker. Litt rart er det jo å vite at det er kameraer overalt, men nå skal det også sies at Paradise Hotel ikke viser så mye av dette lengre på tv-skjermen.

Jeg har også vært ærlig med dere den siste tiden og sagt at jeg har hatt ufrivillig sex på grunn av rykter som har spredd seg. Dette skjedde ikke inne på Paradise Hotel for min del, men det kunne jo ha skjedd der inne også?! Det er skummelt når man ikke vet helt hundre prosent, derfor er det spesielt viktig for meg å passe på at jeg kjenner de jeg “ligger med” om jeg kan si det på den måten. Den første gangen jeg hadde sex i Mexico var alt veldig merkelig. Det var ikke fordi jeg ikke ville, men fordi det kanskje kom med på tv i ettertid. Jeg husker enda at jeg sa “nei, nei, vent” da telefonen helt plutselig begynte å ringe. Det var Erik jeg var partner med den gang og jeg husker enda at begge to ble veldig satt ut da telefonen ringte på akkurat det tidspunktet. Han tok telefonen da de ba han om å gi den videre til meg. De spurte meg rett ut “Ingrid, er du med på dette?” og jeg husker enda hvor sinnsykt sjokkert og beskyttet jeg følte meg. Selvfølgelig var jeg med på dette og grunnen til at jeg sa nei handlet rett og slett om lakenet jeg ikke ville skulle bli kastet bort. Det at de faktisk ringte til telefonen vi hadde på rommet vårt så kort tid etter at jeg sa nei viser hvor mye produksjonen passer på oss, hvor mye de bryr seg om oss. Det viser også at de faktisk har kontroll over alt som skjer til en hver tid og om noe skulle ha skjedd hadde de vært der få sekunder etterpå for å hjelpe. Derfor har jeg lyst til å hylle TV3 og Mastiff sine ansatte som sitter dagen lang i Mexico for å passe på hver enkel deltager! For en gjeng og gjett om jeg savner de? JAA. Jeg savner alle som arbeider i produksjonen, det var tross alt de som hjalp til med alt, fikk oss i bedre humør, hentet ting vi trengte og fraktet oss til legevakten om det måtte til.

I min situasjon var jeg heldigvis med på dette, men husk at dersom du ikke har lyst har du lov til å si nei. Nei er et nei uansett. Nå gleder jeg meg til den nye sesongen kommer på tv-skjermen i mars! Det blir nok en sinnssyk sesong, det tror jeg i hvert fall.

7 kommentarer
    1. Wow!.. Fy fader, det der er respekt, ass!! Flott at du deler dette, for jeg er neppe den eneste som ikke så mye som hadde tenkt tanken på at de faktisk gjorde slikt for å beskytte deltagerne sine!..

      1. Ja, det skjønner jeg! Det som sjokkerer meg mest er hvor “sjokkert” jeg ble selv over at de gjorde det, men egentlig burde det ha vært sånn alltid. De er superflinke i produksjonen og tro meg – de passer mer en godt nok på oss <3 Det er fantastisk.

    2. Hei!
      Håper du kan svare på denne kommentaren. Jeg har også nylig opplevd utroskap, og jeg kommer meg ikke over det. Jeg har dårlig selvtillit fra før, men nå ble den enda mer ødelagt. Det er som å få bekreftelse på at man ikke er god nok eller fin nok, og jeg føler meg faktisk nesten verdiløs. Det tærer skikkelig på psyken. Så jeg lurte på om du har noen tips til hvordan man ikke skal la det påvirke deg som person?

      1. Hei kjære deg <3 Aller først vil jeg si til deg at du er mer en god nok og fin nok, ikke minst verdifull! Det jeg tror er det aller viktigste er å snakke med partneren sin om det. Dersom du har lyst til å være sammen med denne personen selv etter utroskap er det viktig at partneren din respekterer at dette kan være et problem for deg over lengre tid, snakk sammen om det, han/hun må også være ærlig med deg når du lurer på ting angående utroskapet. Det er vondt, men jeg vet om flere som har tilgitt det og som enda er sammen fordi de har vært flinke å snakke om det. Om dere ikke er sammen er det viktig at du vet hvor god, fin og snill du er og hvor "synd" det er i han/hun som har mistet deg. Folk er utro av forskjellige grunner, selv syns jeg det er uakseptabelt og ekkelt. Er man utro en gang er man ofte det flere ganger! Bruk mye tid sammen med venner og familie, snakk om det og få støtte! Det syns jeg er viktig. Det går også an å snakke med psykolog og eventuelt andre mennesker som står utenfor de du kjenner fra før av! Vit hvem du er, hva dine verdier er og hvor vakker du er så skal du se at du finner deg noen mye bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg