EN HÅRFORANDRING

Reklame | Think hair wear, Åsane

Jeg har endelig fått fikset håret mitt igjen(!!). Mange tenker nok «whaat? Du fikser det hele tiden», men det har jeg ikke! Før jul i 2019 dro jeg til frisøren og farga håret, satte inn extensions også kom corona. Da fjernet jeg extensionet og hårfargen falmet noe så sinnssykt i solen i sommer. Ellers går jeg jevnlig til frisøren for å kure håret slik det holder seg sunt og godt! Elsker det, det er virkelig verdt pengene.🙏🏽💛

I dag var jeg hos Think Hair Wear i Åsane og farget håret for å få bort den falmende brunfargen. Håret mitt er jo slitt i tuppene, men som dere sikkert vet sparer jeg og gjør alt jeg kan for at det skal vokse og være sunt! Rett før jeg farget håret i dag var det nesten rød/oransj og i tuppene spesielt ettersom det er slitt. Derfor farget jeg det med en glossy farge som ikke skal skade håret på samme måte som vanlig. Fargen sitter ikke like godt, men det er såååå verdt det for meg, fordi den legger seg på utsiden som en silver sjampo, om dere skjønner, den skal ikke skade så mye på innsiden og ettersom jeg sparer så mye føler jeg at håret mitt ofte ser ut som et dass. Jeg retter det aldri lengre, fikser det sjeldent og lar det bare være i fred, så da var det digg å få farget det i dag. 

Jeg har gått hos Think hair wear i 1år nå og elsker de! De er superflinke og fortjener skryt. Jeg går til Sherin i Åsane og digger henne, hun hjelper meg så ufattelig mye med håret og har hjulpet meg gjennom hele prosessen fra det knakk til det nå er på voksningens vei.

Håret mitt før fargingen i dag.
Håret mitt etter fargen!🙏🏽

3 kommentarer
    1. Hei, når du sparer håret ditt, klipper du ikke de slitte tuppene? Siden du sa dere legger en glossy farge over der det er slitt? Takk for svar. 🙂 Sparer selv, så tar imot alle tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg