EN ALDRI SÅ LITEN JULEGAVE TIL MEG SELV

Halleluja!! Som en klapp på skulderen for et bra siste halvår med sparing, enda hardere jobbing og en inntekt som har skutt fart valgte jeg å kjøpe en ganske så fin og svær førjulsgave til meg selv. Jeg kjøpte jo en Louis Vuitton veske til meg selv i London og som noen av dere har fått med dere kjøpte jeg enda en ting da jeg først var der – nemlig dette!! 😍

Bare se så fine de er, jeg dør.

For det første har jeg spart og satt av penger!! Etter at jeg har hatt et så bra sluttår bestemte jeg meg for å kjøpe det jeg har ønsket meg. På en annen side bruker jeg ikke penger på klær, sko og diverse lenger, noe som gjør at jeg syns det er kjempegøy å kjøpe noe ekstra fint når jeg først skal handle i butikken! Jeg er så stolt og glad over det jeg har fått til det siste halvåret og jeg gleder meg så sjukt mye til å bruke disse skoene framover, elsker de! 😍

10 kommentarer

Siste innlegg