DU BURDE SKAMME DEG, DIN GRIS

I går skjedde det noe jeg aldri hadde trodd kom til å skje. Det er en av de mest ubehagelige og merkeligste følelsene jeg har kjent på lang lang tid. Det er faktisk så ubehagelig at jeg ble forbanna og ordentlig sint, men aller mest satt ut. Her nede i Bali er det enormt varmt og de aller fleste sprader rundt i bikinitopper for å ikke svette ihjel. Det samme gjorde jeg og det hadde aldri falt meg inn at det skulle føre til en så ubehagelig opplevelse.. 

Fyfa*n så sint jeg er. For en drittsekk. Da Victoria og jeg skulle på stranden gikk vi langs veikanten her nede.. Det har seg nemlig slik at de ikke gangfelt dessverre og trafikken gjør det ikke akkurat bedre. I motsatt kjørebane kommer det en scooter mot meg med en mann som satt på og i det øyeblikket han nærmet seg oss to kjørte han saktere og nærmere. Helt utav det blå grabbet han tak i puppen min i fart mens han deretter kjørte videre. Aner dere hvor jævlig det er? Jeg føler meg utnyttet og da dette skjedde stoppet jeg helt opp, så på Victoria og sa ingenting. Hode mitt ble helt fakket og jeg ble utrolig lei meg. Den følelsen som gikk gjennom kroppen min der og da er så vond og ekkelt at jeg i utgangspunktet ville ha sprunget etter han og dyttet han av scooteren. For en gris og for et forferdelig menneske.

Det er ikke greit i det hele tatt og jeg får frysninger bare av å tenke på det. Jeg syns det er krenkende og det føles absolutt ikke bra i og med at jeg tidligere har opplevd ufrivillige ting. Håper virkelig at folk kan lære at det å grabbe tak i rumpen eller puppene til jenter (ufrivillig) ikke er greit, det samme gjelder til jenter. Så til dere som gjør slikt, vær så snill og drit i, det er ikke en god følelse og heller ikke noe andre skal bli utsatt for.

8 kommentarer
    1. Hei. Jeg var i Stavanger sentrum en gang og det kom noen gutter og en av dem tok meg på rumpa. Det var der med kinoen. Det var en utrolig ekkel følelse. Jeg reagerte på samme måte som deg, men klarte ikke å si noe. Jeg er utrolig takknemlig for at du er såpass ærlig og deler dette! Det gjør at det også kan bli lettere for meg å komme over det.

    2. Jeg kjenner til den ubehagelige følelsen, i det det skjer blir man helt handllingslammet. Jeg har blitt utsatt for noe lignende selv. Var ute på byen i Stavanger, var ute og gikk å hadde skjørt på meg og plutselig kommer det en fyr bakfra og tar meg på underlivet, han forsøkte og føre en finger inn før han sprang videre.

      Jeg ble skikkelig satt ut, skjelven og kvalm, forsøkte og springe etter men han klarte og stikke av.

      1. Uffda, dette var ikke kult å høre! Det er helt sykt at noen mennesker tar seg slik til rette på andre mennesker (ufrivillig). Jeg er så sterkt i mot slikt og håper virkelig at det ikke gjentar seg! <3 det verste er at vi ikke er alene om det. Det er mange som opplever dette og det er veldig trist..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg