DU BETALER HENRIK FOR Å VÆRE SAMMEN MED DEG

Har hørt at du betaler Henrik for å være sammen med deg.

Herlighet så teit.. det er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt, men morsomt at det også er et rykte. Det viser bare hvor mange syke rykter der ute som finnes og som ikke stemmer, hahaha. Henrik tjener sitt og jeg mitt, sammen har vi det veldig bra og ingen betaler noen for noe.

At du er sterk og aldri gir deg før du når målene dine.

Mm ja.. jeg vet ikke helt om jeg er helt enig. Jeg er enig i at jeg er sterk og aldri gir meg når det kommer til trening og de jeg er glad i, men generelt sett er jeg en person som er veldig lett påvirkelig og som kan gi opp fordi andre mener det og det andre. Det har alltid vært et problem for min del, men også et problem jeg har tatt tak i – fordi jeg er den eneste som skal bestemme over mitt eget liv, ta mine egne valg og være lykkelig. Jeg gir meg ikke før jeg når det jeg vil nå! Sterk er jeg også på noen ting, mens på enkelte ting blir jeg veldig svak og sårbar.

Hørt at du ikke liker deg på Klepp der du egentlig er fra.

Dette er definitivt feil! Jeg liker kjempegodt Klepp og er glad for at jeg ble oppvokst der, likevel er det bra å flytte litt bort og leve livet syns jeg. Klepp blir fort for lite å leve et helt liv på. Da jeg møtte Henrik ble det å flytte til Bergen helt amazing og nytt, noe jeg aldri kommer til å angre på.

Har hørt et rykte om at du er skikkelig pen.

Så gøy da! Jeg vil ikke si at jeg stygg så då må det være riktig da, hehe!!

At du har mye silikon i puppene dine.

Overhode ikke!!

Har hørt at dere kun er sammen for at dere skal holde dere relevante.

Nok et teit rykte! Vi er sammen fordi vi vil være sammen og jeg hadde aldri vært i et forhold med Henrik dersom jeg ikke så en fremtid og et helt liv sammen med han, noe jeg virkelig ser. <3

Har hørt at dere vil være med på mer tv og at dere skal det.

Njai, can’t tell.

At du ikke går på prevensjon lengre.

For øyeblikket ja, men jeg trenger å få mensen! Ellers er det ingen grunn og jeg skal tilbake til det så fort som mulig.

At du er altfor opptatt av kroppen din og at man merker det.

Jeg er veldig opptatt av kroppen min, det skal jeg ikke legge skjul på! Jeg har slitt veldig med å akseptere den i perioder her og der, men ikke nå lengre. Dette var før for flere år siden. I dag er jeg glad for at jeg trener og bryr meg så mye om kroppen min til det punktet der det er sunt. For meg er det viktig å være fornøyd i egen kropp, stråle og føle seg vel – og er man ikke det må man rett og slett bare akseptere det og gjøre noe med det i form av å spise sunnere og trene – ikke operere. Operasjon er ikke en utvei for å bli lykkelig – jeg snakker av erfaring. Det er fint, kult og beundringsverdig å se at mennesker bryr seg om kroppen sin i form av at de trener, tar vare på den og spiser sunt!! Jeg var på et punkt tidligere i livet for flere år siden der jeg hatet kroppen min fordi jeg var for tynn.. hva skal jeg gjøre da? Jeg godtok at jeg var slik, ble mer fornøyd og trente, spiste mer. Man må nesten bare akseptere at man ikke er lik noen, men at man kan gjøre en endring som er sunn og naturlig, som ikke gjør at man kun fysisk endrer noe ved å operere, fordi de kropps-kompleksene sitter fortsatt i hode psykisk etter at man har operert. Da vil man ha mer og mer, noe som er helt jævlig. Det er ikke fint og ikke bra for deg som person. Føler du deg vel i en utrent kropp og elsker livet når du kan spise burger flere ganger i uken, litt godteri her og der, så GJØR DET!! Jeg elsker at folk gjør ting som gjør de glad og i mitt liv er det å føle meg vel i egen kropp og spise hva faen jeg vil samt å trene hardt min greie, det gjør meg glad.

14 kommentarer
      1. Mensen er viktig for å kunne «skille ut» avfallsstoffer, om det gir noen mening.

        I tillegg er min personlige mening, (usikker på om det kommer fra studiet jeg går) : at det viser kroppen er i hormonbalanse – noe som er utrolig viktig.

        Så kanskje Ingrid vil vite at kroppen hennes er frisk og sunn ved å sjekke at alt er i balanse slik det skal.
        Trenger ikke nødvendigvis være for hu er usikker på graviditet – for det er mange andre tegn enn bare fravær av mensen på det.

      1. Jeg syns hun er helt fantastisk menneske! Da jeg møtte henne og vi spilte inn en podcast episode sammen ble jeg overrasket over hvor genuin og snill hun er i forhold til mange andre bloggere. Hun er kjempesnill, bryr seg om andre og viser frem realiteten slik den er. Hun er ekstremt flink til å skrive og mange av innleggene hennes inspirerer meg og får meg til å tenke annerledes på mange ting, til det positive. Hun er heller ikke redd for å skrive om ting man som regel er redd for at folk skal bli sinte for, og det liker jeg! <3

    1. Wow. Jeg må bare si en ting! Du er helt nydelig uten vippeextensions. Og det mener jeg, shit så naturlig pen du er! håper du klarer å utelukke andre kommentarer, for du ser smashing ut uten☺️

    2. Det var sånn, mener jeg å huske, at hu Turid Sand blei med meg inn i Haldis-huset hvor faren min, Alkis Mogan-Olsen lå fyllesjuk i sofaen og spydde utover gølvet.

      Jeg og hu Turid Sand gikk ned i kjellern da, og så la hu seg ned på gulvet og ville se om prompene mine lukta parfyme da.

      For Henrik Baron Wedell-Wedellsborg og Heiner baron Von Hoeningen Hoene sa at prompene til de som er adelige lukter parfyme da.

      Noe sånt.

      Så jeg tok av meg buksa da og satte meg på huk og begynte å prompe da.

      Etter noen minutter begynte hu å skrike da og sa at prompene mine lukta som en blanding av gammalost,diare,kumøkk og tåfis.

      Betyr dette at jeg ikke er adelig likevel da?

      Hvem vet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg