DRØMMEHELG MED NELLY

Reklame | Sponset reise av Nelly.com

Skjørt her, T-skjorte her, Veske Gucci

Herregud for en helg!! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men dere har nok fått med dere en del av helgens festligheter i Stockholm rundt på sosiale medier, fordi omtrent alle influensere fra Norge var i Stockholm i helgen. Fyfader så utrolig gøy det var også så mange nye inntrykk jeg sitter igjen med. Dette var den første turen min sammen med Nelly og det gikk over all forventning! De er jo så store og flinke, da skal det mye til for at de ikke leverer tenker jeg. 💕

Det jeg satte mest pris på med selve reisen var det å bli kjent med så mange nye flotte mennesker. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt redd for å møte de andre, nettopp fordi jeg føler man må ta seg selv så utrolig mye sammen, være noen man ikke er og fake et smil, men slik var det absolutt ikke. Jeg syns faktisk ikke at det er så stivt på slike eventer lenger og det er nok også fordi at kjennskap med disse menneskene gjør at man ser at de også er mennesker. Noen bryr seg mer en andre om enkelt ting, men er ikke det bare kult da? Jeg fikk i hvert fall mye inspirasjon og ser frem til å jobbe enda hardere med sosiale medier og jeg føler at Norge generelt mangler en del influensere som er ekstra, som er seg selv og som virkelig lykkes.

Jeg fikk tatt en del bilder fra helgen, men ikke så mye da jeg valgte å heller leve mer i opplevelsene en å måtte være på hele tiden. Sosiale medier ble oppdatert mye og dersom dere ikke har fått sett så mye av Stockholm kan dere følge meg på Instagram @ingridaguiluz og se mange gøye videoer og bilder der. Alt i alt var helgen ekstremt bra. Sofie N og jeg sov sammen på hotellrom og mellom slagene og planene Nelly hadde satt opp fikk både jeg Sofie N og Sofie K tatt ansiktsmasker, snakka mye sammen, stelt oss, shoppet og spist mye god mat. Elsker det og jeg merker hvor godt jeg hadde av en slik tur som dette.

Ellers kan jeg si at jeg har møtt mange fantastiske mennesker som jeg mest sannsynligvis og forhåpentligvis kommer til å ha mer kontakt med. Jeg møtte også Bianca Ingrosso og ser virkelig opp til den dama der! For en jente også så vakker. Nei, halleluja! For en opplevelse jeg sitter igjen med og nå krysser jeg fingrene for at jeg får lov til å være med på en slik tur igjen!!

Bloggere på tur, love it.

Se hva vi fikk da vi ankom rommet! Surprise fra Nelly med litt stæsj.

Veske her (20% rabatt)

Boots her

Nelly har nå 15% rabatt på alt fra Nly by Nelly!!!

Klikk her og skriv inn koden “NLY15” og få 15% rabatt.

4 kommentarer
    1. Så ut som en super helg! Og syykt fint skjørt, satt så fint på deg! Kan jeg spørre hvilken str. du har?😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg