DRØMMEFERIEN MIN

Reklame | NELLY

TOPP HER | LIGNENDE JAKKE HER

Sommer for meg er å reise til syden med over 30 grader på målestokken, kunne sprade rundt i bikini hele dagen lang mens jeg tar en drink ved stranda og hører på favorittlåtene mine på Spotify. Drømmeferien min er å gjøre alle disse tingene i tillegg til å bo på et fint hotell som ligger sentralt i området det er i og som er en plass jeg kan oppleve sammen med en person jeg elsker. Det er det som er drømmeferien min i år. For en måned siden satt Henrik og jeg hjemme og skulle se over hva vi ville bruke sommerferien til.. da ble vi enige om å ikke gjøre noe spesielt, men heller ta ting på sparket underveis. Frem til nå har det vært kjempegøy og bare det å få dra inn på hytten sammen med Henrik for første gang betydde veldig mye for meg, likevel er det noe som mangler. Det er ikke en selvfølge at alle eller jeg kan dra på ferie til syden, men etter å ha blitt “vandt” til det merker jeg likevel at det faktisk er det som mangler for at drømmen skal oppfylles. Det høres rart ut for noen og kanskje ekstremt materialistisk for andre, men det er ikke det jeg mener fordi jeg er ikke slik. Det er bare noe med det å komme seg bort, kjenne på varmen og nyte tilværelsen sammen med gode mennesker som betyr noe! Det kan være en billig tur, spontan tur eller en planlagt tur.. i don`t care.

Dette var bare en liten tanke og en oppdatering på hva jeg tenker om sommeren så langt. Jeg har storkost meg masse, men jakten etter en ferie i syden stopper ikke enda. Jeg har så utrolig lyst til å dra til syden sammen med Henrik på vår “ordentlige” første kjæreste tur sammen! Om det ikke blir til syden, ja då får vi kose oss en annen plass, men lete skal vi. Så følg med fordi vi har en del ønsker som vi skal prøve å få oppfylt. God ferie videre dere <3

5 kommentarer
    1. Hei. hva heter den sangen Henrik sang til på Mystoryen din for en stund tilbake da dere satt i bilen? jeg får den ikke ut av hodet og klarer ikke å finne den.. ikke husker jeg teksten spesielt godt heller, og dette irriterer meg.. håper du kunne hjulpet meg? 😂 det var noe som dette « gimme boy» eller så er jeg helt på jordet.. håper du skjønner hvilken jeg mener og at du svarer. på forhånd tusen takk😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg