JEG BEKREFTER RYKTENE

At du har silikon.

Ja, dette stemmer, men er ikke noe jeg orker eller gidder å snakke om. Det var et valg jeg tok da jeg var 20 år og har vel egentlig holdt meg unna å snakke om det fordi det var et valg jeg tok for min del og ikke for andres skyld. Det som er viktig for meg når jeg får dette spørsmålet er å være ærlig med dere – ja – jeg har det, men kommer ikke til å si mer om det.

At du er gravid og venter barn i 2020.

Nei, jeg er ikke gravid som jeg vet om og vi venter ikke barn! Det er selvfølgelig noe jeg drømmer om en vakker dag, men ikke enda.. vi har ikke vært sammen så lenge og det føles ut som vi skal oppleve en del ting før vi tar det steget en dag.

Har hørt at dere prøver å lage barn, men ikke klarer?

Vi prøver ikke nei, jeg går fortsatt på prevensjon. Det at vi ikke klarer vet vi jo enda ikke, men jeg prøver å tenke positivt på det der.. tror ikke det er bra å gå rundt å tenke det motsatte før det eventuelt er bevist.

At du bruker hairextensions og at håret ditt er fake og alltid har vært det.

Jeg er så lei av dette, haha. Jeg bruker ikke hairextensions og håret mitt er ekte!! Lurer på hvorfor dette alltid dukker opp som et rykte.. kanskje noen der ute skulle ønske at det ikke var mitt hår? I dont know.. det er i hvert fall ekte og mitt.. har spart i mange år og elsker det. Kommer nok aldri til å klippe meg kort.

At du skal i fengsel, men ikke tørr å innrømme det.

Nei, jeg skal ikke i fengsel! Jeg er snill jeg 😉

Hørte at du sluttet på studiene på Bi?

Det har jeg heller ikke, denne jenta går fortsatt på skolen, men trives best med å lese hjemme! Jeg har en jobb som krever 100% av meg selv hele tiden og det at jeg kan lese hjemme er det beste for min del.

At du bruker mye penger for å vise deg frem.

Ehm.. nei, da hadde jeg virkelig vist meg frem! Jeg liker å vise ting jeg unner meg selv en gang i blant fordi det er noe man skal være stolt av. Jeg bruker heller ikke mye penger, jeg svarer utrolig mye for tiden – det er nemlig noe jeg sparer til og som snart går i boks (forhåpentligvis), gleder meg!!!

At du er den snilleste og fineste bloggeren!!

Jeg måtte ta med denne da jeg fikk dette! Jeg er snill og setter utrolig stor pris på disse kommentarene. Dersom dette er et rykte er jeg veldig glad og det er viktig å vise de gode ryktene også – for det er nemlig ikke slik at alt er dårlig!

Du ikke kjøper deg inn i huset fordi du bruker Henrik?

Nei.. jeg kjøper meg ikke inn i huset hans enda fordi det er for tidlig.. i tillegg kan det hende vi vil kjøpe noe sammen en dag og da sparer jeg heller til det!!

At dere skal kjøpe hus sammen.

Kanskje det ja, det er jo drømmen!

Dere skal pusse opp huset?

Vi holder med noen greier her ja.. dere får se mer etter hvert.

Du tjener mer i år en i fjor.

Jeg tjener mer i år en i fjor ja.. i fjor tjente jeg ikke så mye. Det var det året alt skjedde med Paradise Hotel innspilling (noen måneder uten jobb), startet opp bloggen som måtte bygges opp, startet med YouTube osv. Det var ikke så mye hente i fjor, men i år derimot har jeg jobbet hardt og det gir resultater!!

Har hørt at flere som tidligere snakket dritt om deg smisker i dag for å få noe utav deg..

Ja.. det stemmer og det har jeg fått bekreftet av å se/høre hva andre sier. Det er utrolig trist, likevel bryr jeg meg ikke på samme måte. Det hadde vært vondere om det var noen som sto meg nært, men da hadde de nok ikke snakket dritt om meg før også smiske den dag i dag. Det er flere jeg vet om som har snakker mye dritt om meg og som nå i dag/etter Paradise Hotel har prøvd å være hyggelige i en stor grad en det som er vanlig vil jeg si. Det høres nok dumt ut og det er ikke det at jeg ikke setter pris på at andre mennesker er hyggelige for det er det aller beste, men når man får høre “drittpreik” også at de skal være så hyggelige i etterkant gjør at jeg himler litt med øynene og lar det gå.. mennesker altså.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg