DISSE PÅSTANDENE ER SANNE

Reklame | NELLY

TOPP HER (20% rabatt) – SKJØRT HER – VESKE GUCCI

Alle bloggere er fake mot hverandre.
Dette er feil altså og jeg kan ikke svare for alle, men noen bloggere er veldig gode venner, noen er bekjente, mens andre er faktisk falske mot hverandre ja. Jeg husker utrolig godt da jeg var på et event med TV3 hvor mange som faket vennskap til hverandre, det er rett og slett kvalmt.. heller være seg selv tenker jeg da. Men nei, alle bloggere er ikke falske mot hverandre.

Bloggere er late og bruker ofte de samme bildene og innholdene.
Hahaha, morsomt. Bloggere er ikke late skal jeg si deg, tenk alt vi må finne på for å få til innhold på bloggen, i tillegg tar det flere timer å skrive, svare på alt som skal svares på og holdes oppdatert. Noen er kanskje late, men det at samme bilder og innhold brukes er ikke fordi vi er late, det er nok også mye fordi det ikke er mulig og ta bilder hver dag. I tillegg er jo innholdet variert selv om tittelen er den samme, tenker jeg.

Du bruker Henrik for pr og han bruker deg.
Nei, nei og nei. Det er så utrolig irriterende at folk skriver og sier slikt, likevel så skal jeg ikke legge skjul på at jeg kan faktisk forstå. Det er nok noen som bruker hverandre for pr, men når det kommer til kjærlighet tenker jeg man er syk i hode om man bruker noen for pr. Jeg er kjempeglad i Henrik og nå er vi samboere! Jeg hadde aldri ofret så mye for han dersom han ble brukt av meg. Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt mot noen. Han bruker ikke meg heller og tro meg, når man faller for noen og blir sammen med noen på den måten som vi er merker man når det er ekte kjærlighet og ikke. Jeg har vært i forhold tidligere der noen har følt ekte og noen ikke, slik er det bare.

Du driter i moren din med kreft ettersom du flyttet til Bergen.
Det kunne jeg aldri ha gjort og jeg syns nesten det er respektløst å uttale seg om slikt. Jeg elsker mammaen min og selv om jeg bor i Bergen er jeg hjemme nesten hver eneste helg og om jeg ikke er hjemme får jeg besøk av familien min. Dette er sinnssykt. Hvordan kan andre mennesker si slikt? Jeg deler til og med ting om henne slik dere kanskje kan kjenne dere igjen og ikke føle dere alene. Hun betyr verden for meg og jeg kunne aldri ha sakt noe slikt om andre.

Få deg en jobb, blogg er ikke en jobb.
Blogg er jobb, ferdig snakket, haha. Lønn får vi, skatt betaler vi, regler har vi – det er en jobb og dersom folk ikke har forstått at dette er et nytt yrke i vår moderne tid, henger dere langt bak i samfunnet.

Du bruker moren din som klikk på bloggen.
Vet dere? Dette er så utrolig trist og nesten irriterende å lese. For hvorfor er det jeg skriver om mamma klikk? og ikke det jeg skriver om Henrik? Hun er en del av livet mitt og faktisk en så stor del at jeg velger å skrive om henne. Jeg kan starte med å si at jeg nesten nektet å skrive om henne i starten da jeg begynte å blogge, fordi jeg var redd for å snakke om kreften. HUN ba meg skrive om dette og om livet hennes slik andre skulle forstå, føle seg igjen og vite at man ikke er alene om vonde og vanskelige ting. I tillegg ønsket hun å vise flere der ute at kreft er så mye mer en døden. Det finnes oppturer og kanskje flere fordeler en det vi som ikke har kreft klarer å se med livet. Jeg kunne aldri ha brukt henne for klikk og om noen mener titlene som handler om kreften er klikk så får det bare være. Det er titler som passer innholdet og ja – det er faktisk ganske drøyt til tider da kreften ikke alltid behandler mamma like bra.

Dere bloggere reklamerer for alt kun for penger.
Jeg har personlig aldri gjort dette og jeg vet at det er mange der ute som ikke gjør det. Vi får nesten ikke lov til å ha samarbeid med de vi ikke viser tillit til eller har prøvd produktene til. Jeg husker at i starten av blogg-karrieren min takket jeg ja til mye, fordi jeg ikke visste hva som var lov og ikke, eller at det kunne påvirke mennesker. Vi som blogger driver med dette som en jobb og på lik linje som andre er inntekten utrolig viktig å få inn for at det skal rundt. Jeg takker ikke ja lengre til ting jeg ikke kan stå for og de få gangene noen har ment at jeg gjør dette så har jeg alltid et svar å komme med – fordi jeg står for det jeg reklamerer for. Man merker når noen reklamerer for tull som for eksempel de bloggerne/influenserne som reklamerer for hår tabletter og som aldri får noe finere og bedre hår. Jeg har brukt de produktene i flere år før jeg hadde blogg, det er mye forskjell i reklamene og det burde man følge litt med på.

Du later som du trener så hardt og får store resultater når du ikke gjør det.
Jeg trener beinhardt. Jeg trener faktisk så hardt at jeg nesten kaster opp og gråter, Henrik er vitne, hahaha. Trening har alltid vært en stor interesse for min del og jeg digger det. Resultater for jeg også og jeg er så stolt over meg selv.

Innlegget om at du mistet jobben din er kjempebra og du burde ta det videre med aviser. Godt budskap.
Tusen hjertelig takk og ja kanskje det! Jeg syns uansett at det er et viktig tema og jeg vet at det er MANGE som blir utnyttet i jobben sin. Det er så mange som ikke får riktig dokumentasjon, eller som vet hva de faktisk har rett på og det er også mange som blir lurt til å gjøre ting OG SOM JEVNLIG FÅR MINDRE LØNN fordi man ikke kan lese vår egen lønnsslipp. HVORDAN skal et menneske i ny jobb, eller med en nye lønnsslipp eller i sin første jobb noensinne vite hvordan man leser lønnsslippen? Noen sier at man må søke på google, andre sier at man må spørre foreldre?!?!?!? Unnskyld meg, men nei. Dette er noe jeg mener vi SKAL lære på arbeidsplassen vår på grunnlag av at ikke alle kanskje har foreldre og om de har så er det ikke sikkert at de kan lese akkurat denne lønnsslippen. Det er så utrolig mye som er drit i arbeidslivet og som jeg mener er enkelt å ta tak i og gjøre noe med. UFF.

8 kommentarer
    1. Å si du ikke bryr deg om moren din fordi du flyttet hjemmefra er ikke bare nesten respektløst, Ingrid. -Det ER respektløst, og det så til de grader også!..

    2. Ingrid! Møtte deg i faddergruppen! Fyfaen for en jævlig hærlig personlighetdu har, fuck the haters og du er rååååå!!! Men vi savner deg i kveld :(((*

    3. Til alle dere som snakker om kreften til mammaen hennes:
      Dere kan være stille fordi detter noe av det tøffeste man kan gå igjennom. Istedenfor å hate på henne kan bi støtte henne. Dette er en sårbar tid som ingen skulle ha gått igjennom. SKJERP DERE!

    4. I vinter fikk farfaren min kreft. Han fikk den tøffeste og hardeste kreften. Han var litt på og av. Han ble hentet i ambulanse flere ganger. I slutten av juni, når jeg var på ferie på andre siden av verden, fikk jeg beskjed om at han bare hadde timer igjen. Dette er det tøffeste jeg har vært igjennom😔
      Vær grei mot alle, man vet aldri når det er slutt..

    5. Kreft er ikke noe man spøker med og det er så uforskammet at folk tror det er noe man bruker for klikk eller oppmerksomhet.

      Ingrid, jeg synes det er bra du deler om mor sin sykdom. Kreft er forferdelig og grusomt! Jeg vet hvordan er det å miste de nærmeste til kreft og det er en alvorlig diagnose. Heier på deg, Ingrid <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg