DETTE BILDE TOK HELT AV 🍑

Reklame | Arena Treningssenter Klepp

🍑🍑🍑

Shit dere, i går hadde jeg en skikkelig dårlig dag! Det overrasker meg stadig hvor avhengig jeg har blitt når det kommer til bloggen, de gangene jeg ikke får tid til å blogge eller at noe annet hindrer det, blir jeg sint og stresset, da er man avhengig ja. Dere har helt sikkert fått med dere at de aller fleste bloggerne har slitt med å publisere innlegg i går, blogg.no holder nemlig på med en del justeringer og oppfriskninger, dermed kan det være litt problematisk å få alle bloggene til å gå. Anyways, jeg er happy i dag og gleder meg til å poste flere innlegg til dere, foruten om at jeg er nødt til å sette meg inn i det nye systemet, hjelp.

De siste dagene har jeg vært flink til å trene og det er deilig å kunne klappe meg selv på skulderen for en bra innsats. Det føles riktig å ha en PT, selv om jeg har vært flink til å trene i mange år og har en del erfaringer. Den tryggheten og den motivasjonen man får av å ha en PT og et bra senter å komme til er fantastisk, helt enkelt. Jeg har holdt på med PT i to uker nå? I hvert fall så merker jeg forskjell. Det er ikke det at jeg er supertrent og fit allerede etter to uker, men jeg har lært meg å kjenne kroppen min bedre. Når man trener er det viktig å fokusere på den muskelen som skal trenes i hver enkelt øvelse. Etter å ha trent squats og flere andre rumpe øvelser i flere år har jeg ikke merket så store forskjeller som det jeg gjør nå etter kun to uker. Det er faktisk ikke tull. Når man blir bedre kjent med musklene og øvelsene merker får man også mest mulig ut av økten. For min del har jeg merket forskjell på rumpen min, da jeg trener denne veldig ofte. Det river og jeg klarer nesten ikke å sitte uten at det gjør vondt – lov til å lide for skjønnheten. Jeg har lyst på større rumpe og da passer det perfekt med trening.

Som dere sikkert vet trener jeg på Arena treningssenter på Klepp og om ikke så altfor lenge skal de starte opp med egne timer kun for rumpe (!!) Hvor gøy er ikke det? Jeg vet at det er veldig mange der ute som har lyst på en større rumpe og da er det gøy å kunne gå på egne timer som fokuserer kun på det område. Det er ikke plass til alle dessverre, det gjelder om å være første mann til mølla (bokstavelig talt). Jeg kommer garantert til å gå på de timene og hun som er min personlige trener skal faktisk også ha de timene med dere. Hun er skikkelig flink og jeg lover dere at de øvelsene dere kommer til å kjøre på rumpe-timene fungerer svært bra.

Her ser dere før og etter bilder fra da jeg ikke trente noe særlig frem til nå.

Jeg postet forresten det nederste bilde på Instagram story for to dager siden og det tok helt av!! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så mye respons på en vanlig story, men etter at jeg la det ut fikk jeg sikkert hundre tilbakemeldinger om rumpen min. Rumpen min har vokst, men det er også veldig enkelt å lure andre på sosiale medier. Det bilde her tok jeg i en skikkelig bra vinkel og dermed kan rumpen se mye større ut enn hva den egentlig er. Min har vokst og husk om du har lyst til å få en skikkelig flink PT med deg på laget så kan du komme innom på Arena Treningssenter på Klepp.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg