DETTE SYNS JEG: DE NYE PARADISE HOTEL DELTAGERNE

(bilde er hentet fra dagbladet.no)

For en gjeng! Herregud som jeg gleder meg til å se Paradise Hotel igjen på tv-skjermen. Det er ingen tvil om at det selvfølgelig er litt bittert å vite at noen andre har fått lov til å oppleve det samme som jeg gjorde – det var jo tross alt kjempegøy(!!). Samtidig går livet videre og nå er det en ny gjeng sin tur. Derfor tenkte jeg å skrive litt om hva jeg syns om deltagerne ut i fra det jeg har sett i portrett videoene og det som har blitt skrevet om de. Jeg tenkte også å kjøre en liten vri med å gjette hvem jeg tror blir et paradisepar, hvem som har sex først også videre så får vi se om det jeg tenker stemmer, haha. Håper dere liker innlegget og ja, jeg vet at andre også har skreve om dette, men da er det ekstra gøy å se hvem de forskjellig bloggernes favoritter er.

– Hvem jeg tror blir et paradisepar: Thea og Andreas (TIX) eller Mario og Tea

– Favoritt gutt og favoritt jente ut i fra første inntrykk: Walid og Thea

– Hvem jeg tror kommer til å vinne: Sofie Karlstad og Mario

– Hvem jeg tror ryker ut først: Lea

– Hvem jeg tror har sex først: Henrik

– Hvem jeg tror er mest lik meg selv på tv-skjermen: Thea

 

DETTE SYNS JEG OM ÅRETS DELTAGERE:

(bilde er hentet fra VG)

Henrik Beyer

Jeg syns han virker som en typisk Paradise Hotel deltager på en god måte. Livlig, crazy og en som liker å feste! Det er også gøy å se at han ikke tar seg selv så høytidelig, men at han har litt selvironi. Ellers virker han som en av de gutta som finner på syke ting bare på pur faen.

(bilde er hentet fra VG)

Zainab Al-Yasseri

Hun virker smart, samtidig er hun så fin. Jeg tror Zainab er den jenta som tørr å si ifra om det er noe hun ikke liker eller syns er ok på hotellet. Jeg tror også at hun er utadvendt og en person man har lyst til å ha på den gode siden. Hun er nok også den jenta som tar makten om hun kan får den og ikke minst – bruke den sinnsykt smart til fordel for seg selv.

(bilde er hentet fra VG)

Thea Gudmundsen

Er det ikke fint at en jente fra Stavanger sjekker inn? Herregud så fett. Endelig begynner det å dukke opp flere fra Stavanger og ikke bare bergensere. Thea virker som en herlig og skjønn jente også er hun utrolig pen! Det jeg er redd for er at hun skal forsvinne i mengden (litt som meg). Hun virker som hun er seg selv – jordnær. Jeg krysser fingrene for at Thea tørr å spille mer en det jeg gjorde og at hun kan vise litt girlpower fra Stavanger.

(bilde er hentet fra VG)

Walid Almasri

For en type! Fysøren han virker som en livsnyter og en livlig kar. Er det en person jeg tror skaper god stemning der inne så er det Walid. Han virker også som han har mange forskjellige personlighetstrekk, noe som kan komme godt med inne på hotellet – han er nok en av de gutta som markerer seg godt og som de aller fleste syns er gøy å ha noe med å gjøre. Walid minner meg litt om Mathias (som var med i sesong 10) på en eller annen måte – tror nok det er humoren!

(bilde er hentet fra VG)

Tea Kristine Broholm

Jeg tror Tea er en de jentene som kommer lengst! Hun virker som en smart jente med bein i nesa. Jeg tror også at hun er den jenta som gir beskjed om det er noe, men på en fin måte slik at alle har det bra. Av en eller annen grunn tror jeg at hun kommer til å få en del jenter og gutter rundt lillefingeren som hun kan bruke som brikker i spillet sitt. 

(bilde er hentet fra VG)

Mario Riera

Han minner meg så mye om Joakim fra våres sesong! Det er helt sjukt! Jeg tror Mario er en gutt som blir godt likt i gruppen nettopp fordi han virker så snill og morsom. Jeg tror også at han ønsker å ha mer makt en det han kommer til å få, dessverre. Han virker ikke som den gutten som tørr å ta makten først, samtidig tror jeg han kan komme litt mer i skyggen under makt utdelinger fordi andre har sterkere personligheter en han. Han sier også at han gjerne kan finne drømmedama inne på hotellet, det blir jo veldig spennende å følge med på.. haha. Ellers er han jo spansk??, det liker jeg!!

(bilde er hentet fra VG)

Floyd Olsen

Jeg tror Floyd er den største spilleren denne sesongen i og med at han sier selv at han er kynisk. Enten er man en god spiller eller en dårlig spiller, det gjenstår å se.. blir spennende. Når det kommer til allianser tror jeg at han er den første til å kapre seg en gjeng som han kan spille med og bruke som brikker! Det kan jo hende at de andre deltagerne merker at han kun er der for å spille? Ellers syns jeg det er gøy at han vil spille spillet!

(bilde er hentet fra VG)

Lea Vik

Lea virker som en crazy jente og ei som byr mye på seg selv! Jeg kom over en artikkel der hun sier at hun kan ligge seg til en seier! Ærlig sak det og selv har jeg ingenting i mot det. Jeg tror Lea er den type jenta som er seg selv og som står for det hun mener og sier! Hun virker også som en tøff guttejente, men også som en trussel for de andre jentene! Guttejenter kommer ofte veldig godt overens med guttene? og det er jo viktig når man skal ha partnere inne på hotellet syns jeg. Digger at hun driter i janteloven og kjører sitt eget løp!

7 kommentarer
    1. Hei 😊
      Hvis Erik var utro, hvordan klare du å være venn med han i ettertid? Ser at dere innimellom henger sammen. Hvordan har du taklet dette?

    2. Hva er greia med at du unnfollower og følger igjen Erik nesten hele tiden? Trodde man gjorde sånn når man gikk på ungdomsskolen 🙂

    3. Zainab er visst den som er 19 år og vil bli kastet ut. Avisa Varden identifiserer henne som 19 år gammel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg