DETTE SKJER PÅ MIN IPHONE

HJEMSKJERMEN MIN

Jeg syns dette bilde er så koselig jeg, elsker han. <3

BAKGRUNN

Jeg har begynt å bli så glad i rosa, se så søt skjerm også får man en god oversikt over appene i forhold til når man han et rotete bilde i bakgrunnen.

APPER

Første siden er blank, det er fordi det er ryddig og fint.

Jeg har veldig lite uåpnet varsler, det er fordi jeg elsker orden og system på mobilen min og tro meg – jeg blir direkte loco i hode dersom det er haugevis med slike røde varsler over appene mine.

Denne mappen blir sjeldent brukt da alt som regel skjerm gjennom macbooken min!

Her kan dere se appen “slutta” som seriøst har vært mye av motivasjonen min til å slutte med snus. Henrik skal ha all æren, virkelig, men denne appen motiverer meg med å vise hvor mange dager jeg har vært snusfri + den gir meg oversikt over alle pengene som er spart. Ellers har jeg blitt aktiv på appen “tise” hvor jeg selger klær.. så sjekk den ut fordi der selges klærne kjapt som bare det, jeg er ganske sikker på at jeg selger de billigste klærne også.

Members er en app som gir forskjellige gode tilbud på merkevarer/møbler hver eneste dag, elsker den. Pinterest gir meg inspirasjon til hvordan jeg skal innrede hjemmet.

Jeg elsker mobilspill, haha! Spesielt på fly der jeg er redd.. små dette er de spillene jeg spiller i disse tider.

Anbefaler alle å laste ned disse appene dersom dere skal til Bali!!!

MEST BRUKTE APPER

SISTE TELEFONSAMTALE

Den var med mamma om alt og ingenting. Det gikk mye i jobbgreier og en del avtaler som er fikset. Hun er flink til å passe på at jeg får gjort tingene mine, ikke minst er hun en kjempegod mamma som motiverer meg, bryr seg og sørger for at jeg har det bra i hverdagen. Vi snakker sammen omtrent hver dag på tlf og det føles deilig. Vi bor jo et par timer fra hverandre nå.. savner henne.

FAVORITTER I KONTAKTER

SAFARI LOGG

Hahahah, jeg ler. Henrik, Ole (kompis) og jeg satt å diskuterte en hel biltur om hvor mange forskjellige øyenbryn der finnes i verden, hahah. Det er så sprøtt. Vi snakket også en del om hvordan mine så ut før (veldig, sjukt, sinnssykt tynne) hahah.

INSTABILDE SOM HAR FÅTT MEST LIKES

Meg og kjære.

SISTE BILDE JEG LIKTE PÅ INSTAGRAM

Vel, vel, vel.. Hun her er rå. Jeg digger henne og om dere trenger tips til hvem dere burde se på YouTube – MÅ DERE SE HENNES. Hun er dritflink og ikke minst vakker. Ellers håper jeg dere likte innlegget for denne gang også. Det kommer en del to hvor jeg kommer til å vise mye mer juicy greier som ting på Snapchat, mer på Instagram ++ mye mer. 

6 kommentarer

Siste innlegg