DETTE SKJER MED TRENINGEN FREMOVER

Dere har nok fått med dere at treningssentrene i Bergen har stengt, noe som er skikkelig dritt. Jeg har virkelig funnet meg og mitt i treningen og merker allerede etter to dager at det ikke er noe kult å ikke kunne trene på et studio. Mange sier jo at man kan trene hjemme og slutte med å sutre, men for mange er det en jobb, en redning, en stor hobby og noe man må gjøre i livet for å kanskje holde seg frisk, så det er liksom ikke bare bare. Jeg klager virkelig ikke og prøver å se noen løsninger på hvordan jeg skal få hjulene til å gå rundt og få en så optimal trening som overhode mulig, men det er vanskelig. Likevel er det noe jeg skal få til.

Hva skjer med treningen nå?», er kanskje det mest stilte spørsmålet det siste døgnet. Forståelig nok da jeg trener hele tiden. Treningen kommer til å fortsette som normalt, selv om jeg må trene på en litt annen måte. Det blir mye hjemmetrening fremover og det er på tide å få opp hjemme-gymmen igjen!!😍😭🙏🏽Det gleder jeg meg til. Ellers kommer jeg til å sykle på spinningsykkelen hjemme og løpe mye ute. Hjemmetrening er virkelig ikke min greie, men jeg har jo heller aldri prøvd ordentlig så jeg får i tiden fremover nå legge ned en del tid i dette, lære meg nye øvelser og være kreativ slik at dere kan få gode tips.Det er selvfølgelig helt forferdelig at ting stenges ned, men vi får holde motet oppe og gjøre det beste utav situasjonene. Jeg kommer til å dele en del treningsvideoer på instagrammen min, ingridaguiluz og på YouTube-kanalen til meg og Henrik som heter Ingrid og Henrik!! Ellers håper jeg at dere ikke gir opp, og at dere fortsetter å trene på andre måter. Til dere som ikke trener kan disse tider være gøyale å begynne og trene på! Man kan prøve å trene en del hjemme i fred og ro, når man da har funnet motivasjon nok til å trene på studio har det helt sikkert åpnet opp igjen, og da er det ekstra gøy å trene.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg