DETTE SKJER I SEPTEMBER

🍂 Male hele gangen og pusse opp litt med ny pynt. Det er ganske hvitt og tomt nede, så da har vi lyst til å gjøre det mer hjemmekoselig! Jeg har allerede begynt på dette og har valgt fargen smoothing beige, er så spent på å se hvordan det ser ut imorgen etter to strøk!! Gledes. Jeg kommer til å vise dere før og etter bilder av resultatet, men det er gøyest å gjøre det når vi er helt 100% ferdig med pynten også!

🍂 Spare penger!! Jess. Det er en herlig følelse og ettersom det ikke er så mange ting vi trenger å bruke penger på skal vi spare. Noe går det til maling og slikt, men det må til.

🍂 Trene beinhardt. Jeg skal klare denne challengen og det betyr at jeg må steppe up gamet og trene to økter noen dager.. så da blir det en morgenøkt og en kveldsøkt, digg.

🍂 Reise bort på hotell å bare være meg og Henrik.. det blir deilig det! Vi har ikke gjort noe slikt på lenge og da får jeg ekstra mange sommerfugler i magen min!<3

🍂 Filme mange youtubevideoer til dere og ta dere med på de tingene vi pleier å gjøre/som dere ønsker å se.

🍂 Frokostseminar i Oslo med adsales.

🍂 Lage massevis av proteinbrødene mine og stramme inn kostholdet!

🍂 Reise til Stavanger med Henrik for å være med i selskaper.

🍂 Forhåpentligvis pusse opp mer og kjøpe inn masse fin høstpynt og få huset 100% på stell.

3 kommentarer
    1. Er du sikker på at det er så lurt å reise fra Bergen og til Oslo og Stavanger nå som smitten i Bergen har økt så mye? 🙂 Hvilket signal sender det til leserne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg