DETTE SKJER I NOVEMBER

💫Lage pakkekalendere. Hvor sjukt er det ikke at det er november? Tiden flyr og jeg føler helt ærlig at vi enda er i juli måned med en sommerfylt coronatid. Det føles ut som alt er satt på pause grunnet corona og det er så merkelig. Anyway, jeg skal begynne på pakkekalenderen til Henrik, tenke jeg!🙏🏽🤍🙈 Det er så koselig å få, selv om han er 23 år, så tenker jeg at det er koselig.

💫Pynte til jul. Jippi!! Dette gleder vi oss til, men det blir nok ikke før nærmere mot slutten av november. Det er litt tidlig enda kanskje? Hva syns dere? Dette skal vlogges og vi er kanonklar for å få huset så koselig som overhode mulig i juletidene, det er noe med den julepynten altså.. hahaha.

💫Weekendtur til Bodø. Dette må vi få til! Jeg har en bestevenninne som bor i Bodø og som flytte dit for ikke så lenge siden, da er det superkoselig å komme reise dit på en weekendtur og nyte det! Pluss, det kan jo hende vi ser nordlyset? Det hadde vært noe det.

💫Spare til leilighet. Noe som er en selvfølge for min del! Jeg har ikke lyst til noe annet enn å få meg en leilighet som kan leies ut innen de neste månedene.

💫Ta tatovering.. eller ikke? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men jeg har tenkt litt på en liten tatovering som ikke skal bety noe, men jeg vil liksom ikke fortelle hva.. den er i hvert fall dritkul (syns jeg)..

💫Handle julegaver blir et must denne måneden! Jeg skal jo hjem med en del gaver til Stavanger og da er det godt å bli ferdig med det før stresset begynner. Også er det super koselig da! Det liker jeg.

💫Gå masse turer. Lang distanse er ikke min greie og jeg fikk relativt sjokk da jeg skulle løpe fra hjemmet vårt til treningssenteret. Jeg ble så sliten og det var ikke noe kult, så her må det jobbes, både med kondisjonen min, men også med å gå i ujevnt terreng.

💫Trene hardere og skape mer innhold kommer høyt opp på gjøremålene i november. Jeg er så godt inni det og trives så sjukt godt med å skape innhold til dere.. det eneste som er kjipt med det nå er at treningssentrene er stengt.. likevel skal jeg få opp hjemmegymmen vår igjen og trene mye hjemme så det skal nok bli bra uansett.

7 kommentarer
    1. HVorfor legger du opp til flere reiser både tol stvg og Bodø når det er klare retningslinjer fra regjeringen om å unngå innenlandsreiser?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg