DETTE SKJER I HELGEN!!

Denne helgen blir travel dere.. puh. Hvor begynner jeg? I hvert fall, jeg deler helgens planer med dere fordi det skjer såpass mye gøy og jeg er enda litt usikker på om det blir litt små endringer her og der, men en fet helg skal det i hvert fall bli til syvende og sist!! Jeg kan ikke huske forrige gang jeg var ute på byen omtrent. Alle helgene mine er travle og i tillegg er jeg ikke noe keen på å drikke med diabetes, det er skummelt.. men denne helgen skjer det og herregud som jeg gleder meg! Får jo sommerfugler i magen, teite meg. 🥂

 

HELGENS PLANER

 

Fredag:

1. Dagen min kommer til å starte på det Diakonale sykehuset her i Bergen. Jeg skal på min aller første kontroll time etter at jeg fikk diabetes og gjett om jeg faktisk gleder meg å dra dit? JAA!! Utrolig nok.. jeg er jo rimelig lei av sykehus, men det å få spørre om ting jeg lurer på og sjekke hvordan det går er ganske betryggende, derfor gleder jeg meg.

2. Senere blir det ikke så mye som skjer! Jeg skal nok kose meg sammen med Henrik og nyte fredagskvelden med å kanskje kjøpe noe mer julepynt før vi begynner å pynte ordentlig her hjemme.

Lørdag: 

1. JEG REISER!!! ✈️ Endelig, hahaha. Gjett hvor jeg skal? OSLO, faktisk. Det kan jo bli spennende, jeg er jo ikke kijempfan av den byen, den gir meg mer vondt i magen en noen andre byer, likevel skal det bli godt å se mange mennesker jeg ikke har sett på lang tid igjen! Spesielt Sofie Karlstad, blir så kos!

2. Vi skal først på slippet til Martine Lunde der sminkemerket hennes lanseres!

3. For også dra videre ut på byen og feste sammen, det kommer til å bli så bra!

Søndag: 

1. Sofie og jeg kommer til å råtne sammen på sofaen med godteri, junk og samtaler om gårsdagen, vi kommer rett og slett til å råtne er jeg ganske sikker på.. før jeg drar kanskje drar hjem den dagen, men jeg er fortsatt usikker på om jeg skal bli igjen til mandag for å dra i noen møter! Vi får se, det blir en spennende helg uansett og jeg kjenner at jeg har godt av å dra til Oslo en tur, feste litt og være sammen med venner, savner det. 💫🥂

1 kommentar
    1. Er dette en travel helg, egentlig? Jeg synes det ser ut som en veldig rolig, koselig og avslappet helg 😊 Håper den blir fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg