DETTE SKJER I FEBRUAR

– Jeg reiser til USA, fy fader.. det er sykt(!!).

– Valentines Day skal forhåpentligvis feires med en date?! Jeg elsker slike dager og syns det er så gøy å kunne feire dager som dette fullt ut. Noen mener at det er guttene som skal verte opp jentene på Valentines, jeg mener at begge to skal være like gode med hverandre denne dagen.

– Etter alt som har skjedd i livet mitt det siste året skal jeg ta tak i en del ting å komme meg til psykolog. Er det en ting jeg syns er kjempetrist er det at snakket om å gå til psykolog er såpass tabubelagt. Hvorfor? Man er ikke annerledes fordi man trenger å ha noen å snakke med og som kan veilede oss til å få det bedre. Dersom man er annerledes, okei? Psykolog eller ikke, så lenge man kan bli bedre er det verdt det in the end.

– Møter med jobben og eventuelle samarbeid. Dette blir spennende og jeg kjenner jeg at jeg gleder meg til det!

– Jeg skal spise sunt og trene (mye) igjen. Nå har det seg slik at jeg har spist alt for mye dritt mat og om et par uker drar jeg til USA, da er det fint å kunne føle meg fresh før jeg drar.. det blir jo tross alt mye junkfood der nede..

– Dra til Bergen og/eller Oslo. Dette er et must denne måneden! Tro det eller ei, jeg savner enkelte mennesker veldig mye og da må jeg få fingeren ut å bestille flybilletter. Om jeg ikke bruker så mye penger på mat/junkfood får jeg enkelt spart inn penger til flybilletter – bare et lite tips!

– Freshe opp neglene og legge på nye vipper før USA(!!). Gleder meg. Husk at jeg holder på å teste komorebi jevnlig for å vise resultatet mitt til dere. Derfor må dere huske å følge med i slutten av måneden for å se før og etter bilder + meningene mine om produktet.

–  Skiturer på fjellet! Det er så fint og ikke minst deilig med frisk luft, natur og god stemning. Fjell og snø får meg i god stemning – har noen vært i Hemsedal og er det bra?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg