DETTE SKJER I DESEMBER


Hei peps! Er det noen andre som begynner å glede seg til jul og ikke minst nyttår? Det gjør i hvert fall jeg, men før det skjer er det mye som må gjøres i forveien, blant annet komme i gang med julegavehandlingen. Frem til nå har jeg ikke funnet helt ut av hva jeg skal kjøpe til alle, derfor er jeg “sent ut” i forhold til jeg har vært de tidligere årene.. det er så gøy å kunne glede andre med gaver og gi dem noe de virkelig ønsker seg! I år har jeg slitt forferdelig mye med å vite hva jeg selv ønsker meg til jul da jeg føler at jeg har alt jeg trenger – bortsett fra en kreftfri mamma. Derfor er mitt aller største ønske i år at hun skal bli helt frisk, vær så snill. Da jeg var yngre følte jeg at det mye enklere å ønske seg ting så lenge man hadde toysrus bladet foran seg kunne man jo bare krysse av alle ønskene! Anyways, i desember er det mye spennende som skjer og jeg gleder meg til å vise dere noen av de tingene etter hvert! 💕

▸ Enda en YouTube-kanal
Jeg og Wenche har bestemt oss for å lage en kanal sammen på YouTube. Jeg skal selvfølgelig fortsette på min kanal også, men i og med at vi har en del videoer sammen er det greit å kunne samle de på en egen kanal! Dere kommer til å få en liten heads up når kanalen er klar og da er det alltid gøy om dere har lyst til å abonnere på den i tillegg til å trykke på bjella ved siden av slik at dere får en varsel hver gang det kommer en ny video.

▸ Møte mellom himmel og jord
For en god stund siden fikk dere vite at jeg har vært i et spennende møte. Stikkordet dere fikk er døden og snart får dere vite mer om dette! Jeg er skikkelig nervøs og spent på hva dere tenker og syns om dette.. allerede nå kan jeg røpe at dere får se alt som skal se, jeg skal nemlig filme alt til dere, hjelp.

▸ Me-time
Nå som det nærmer seg jul og nyttår er det på tide å fikse litt på neglene og vippene, finne klær til alle høytidene og gjøre alt klart. Er det en ting jeg ikke er flink må det være å ha egentid. Jeg skal bruke en hel dag til å få alt på stell! Det er deilig. 😅

▸ Selskap
Jeg har en venninne som snart har bursdag og i kveld skal det feires!! Steke steke, ohyeah.

▸ Nye samarbeid og møter
På jobbfronten er det også en del som skjer fremover og jeg er spent på hva som faller på plass. Det skal sies at jeg har jobbet vanvittig hardt med bloggen de siste månedene og nå begynner jeg endelig å forme fremtiden min! Jeg er skikkelig spent på hva det nye året bringer – jeg er klar for alt!

▸ Handle julegaver
Jepp, jeg har enda ikke begynt på julegavene som sakt. Derfor skal jeg prioritere dette neste uke!

▸ Bestille en reise med en annen blogger
Dere leste riktig, jeg skal bestille en ny reise sammen med en annen blogger! 💕 Herregud så spennende og gøy det kommer til å bli, jeg gleder meg.

▸ Familie middager
Hvert år pleier hele familien vår og samles på middager, ikke bare en gang, men flere. Jeg eeeelsker julemiddager og kan virkelig aldri få nok av det. I og med at vi ikke klarer å samle hele familien på julaften, første- og andre juledag samles vi en søndag i advent for å spise god mat og sosialiseres!

▸ Julaften
Of course, julaften. Dette gleder jeg meg aller mest til i desember!! På julaften skal vi feire hos mormor sammen med noen andre i familien. Vi skal ha julefrokost og selvfølgelig prioritere tid til å se en julefilm mens vi spiser godteri og slapper av under teppet. Jeg elsker julaften og jeg er veldig takknemlig for de vakre øyeblikkene som kommer med i julen.

▸ Nyttårsaften
Woho, hvem andre en meg gleder seg til et nytt år? Jeg vet at 2019 kommer til å bli mitt år – bare vent å se. I år kommer jeg til å feire nyttår sammen med venninnene mine i Sirdalen(!!). Hytte, snø, champagne, raketter, godt selskap og god mat er det veldig lite som skal til for å slå! 🥂❄️🎆🍗🎉💕Jeg får faktisk sommerfugler i magen av å tenke på det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg