DETTE SKJER FREMOVER

Hei dere! Hvor skal jeg begynne? Ting skjer, det vet vi alle.. og det er på godt og vondt! Jeg tenkte å gi dere en liten update på ting som skal skje videre ettersom ting endelig har begynt å åpne mer og mer i det offentlige etter en meget stor lockdown.. og om kort tid er forhåpentligvis alt åpent igjen, krysser fingrene. <3 Uansett, flere har fått med seg jodel-stormen om meg, storyer her og der om privatlivet mitt, men jeg kommer ikke til å kommentere noe nå i hvert fall, alle gjør ting vi kan angre på og mer er det ikke å si om den saken. Derfor ønsker jeg å fokusere på noe annet, positivt, som får meg til å smile og glede meg til ting fremover, nemlig planene fremover. Jeg har derfor ramset opp en liste med ting som skal skje fremover (forhåpentligvis), om ikke får man bare fortsette med å håpe.

🦋 Feire 16.mai med flere venner som har bursdag! Det kommer til å bli kjempegøy og heldigvis har de åpnet opp slik vi kan være litt flere sammen.

🦋 Feire 17.mai i Bergen med nære venner og familien til Henrik! Jeg skulle bare ønske at været var like fint som i fjor og at venninnene mine kunne ha vært med, men vi har valgt å være i Bergen ettersom flere av vennene til Henrik har bursdag og at 17.mai er på en søndag.. noe som begrenser oss med mandagen der han skal på jobb og flere venner skal det.

🦋 Bytte til gullring i navlen.. JA, ingen tull!! Jeg ler hver gang jeg ser den vanlige piercingen i navlen min. Det kler meg ikke og jeg får en uggen tb til da jeg var liten og trodde jeg var kul, haha! Det blir en stor glede å få bytte til ringen og vise dere.

🦋 Ta flere hull i ørene. Det er noe jeg virkelig har lyst til! Det er bare så fint.

🦋 Vokse enda mer og bli den beste utgaven av meg selv! Alle har sitt å jobbe med og jeg er en person som liker å jobbe for å bli bedre. Jeg vil være et ordentlig bra menneske og jobbe med de tingene jeg vet at jeg sliter med.

🦋 Reise mye!! Når vi får lov til å reise har jeg lyst til å reise flere steder om det er trygt. Jeg har dritlyst til å hoppe på en tur til Bali og bare bli der i et par uker og leve livet! Dette håper jeg skjer med flere venner og Henrik, så det krysser jeg også virkelig fingrene mine til. Ellers vil jeg til Marbella en tur og til Italia, men jeg syns Italia er det landet som skremmer meg mest etter dette med Korona-viruset.. selv om man skal være forsiktig over alt. Det er bare det at jeg har hørt så mye om det og liker det ikke.

🦋 Kjøpe leilighet i slutten av året. Det er virkelig hovedmålet mitt for 2020 og det skal jeg klare.

🦋 Jobbe hardt med sosiale medier og bli enda flinkere! Jeg har lyst til å gi dere ting dere vil se på de ulike kanalene og faktisk levere i det jeg poster. Målet er å få en større og tettere følgerskala! Dette skal bli spennende.

🦋 Jeg skal bli flinkere til å dra hjem. Om det så er en dag eller fem så vil jeg være mer spontan rundt det å dra hjem for å være med venner og familie. Etter disse tidene med virus har det vært begrenset da, men ellers vil jeg aldri nøle med å dra!! Jeg vil tilbringe enda mer tid i Stavanger med mine nære og kjære. Jeg er så heldig som har så fantastisk gode venner.

🦋 Få et eget AS og ikke ha et enkeltmannsforetak. Det syns jeg er på tide nå <3😅

🦋 Bli enda mer trent!!!! UTEN TVIL. Dette er så sjukt gøy og om få uker åpner treningssentrene igjen! Hvor sjukt er ikke det? Jeg gleder meg som et lite barn på julaften. Da skal jeg virkelig være på høygir igjen og springe mye, ikke minst. Elsker å springe intervaller på tredemøllen og bruke flere apparater en det vi har hjemme. I tillegg får jeg lagt enda finere og bedre treningsvideoer som jeg har tenkt å poste jevnlig på Instagrammen min.

🦋 Bli tante igjen! tenk det. Broren min skal ha sitt fjerde-barn i november i år, det blir veldig stas. Gleder meg i hjel til å møte henne <3

🦋 Jeg gleder meg også til å bade igjen, gå med bikini, sommerklær, sandaler og håret i en dott mens jeg svetter i hjel fordi det er så varmt. Jepp, det gleder jeg meg til (om det skjer) selvfølgelig.

🦋 Det jeg også skal sørge for at skjer fremover er å være mye sammen med venner på hytteturer. For, blir sommeren slik jeg tror den blir med at vi må være i Norge har jeg dritlyst til å reise rundt på hyttene til de som har det, bade, sole meg, roadtrips, og bare leve i nuet slik. Man kan nok ha en sinnsykt fin sommer i Norge også, men jeg håper jo for all del at vi snart kan reise igjen.

9 kommentarer
    1. Ser du er på økt nummer 77 eller noe nå- nå er vi halvveis inne i mai, og snart mnd nr 6. Om du skal holde dette tempoet er du kun kommet til 154 økter når dette året er omme

    2. Trodde du skulle skrive et ukentlig innlegg om vippene dine og resultater med serum. Så tar du bare på fake igjen så fort hudpleierne åpnet og driter i det du skulle? Sjelden.

    3. Hei, hvorfor vil du kjøpe leilighet? Hva slags ser du for deg? Hvor? Hvem skal bo der? Skal du kanskje drive med utleie gjennom ASet ditt?

    4. Kan du fortelle hva greia var med det Henrik skrev på storyen sin?= «Ja, jeg er blitt singel, å angrer ikke et sekund på at jeg endelig gjorde noe med det overfladiske «perfekte» forholdet»

      Vær så snill svar..!❤️

      1. Ja, jeg lurer og veldig på dette! Er jo ikke rart det oppstår rykter, når dere eventuelt skaper ryktene selv, Ingrid…. :-/ Svar oss! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg