DETTE SKJER DENNE UKEN

Hey babes! Denne uken blir travel og derfor tenkte jeg å vise dere hva som skjer. Om et par timer skal jeg dra inn til tannlegen min for å trekke en visdomstann og akkurat dette gruer jeg meg skikkelig mye til! Har noen av dere trukket en visdomstann før? Jeg redd for at det skal gjøre skikkelig vondt og at jeg ikke kan spise, trene og gjøre de tingene der i starten av uken. Vel, jeg tenkte å ta dere med på denne (lille) reisen og filme dette til dere. Eventuelt ta bilder.

Ellers skjer det noe til helgen som jeg har sett frem til i lang tid nå. Jeg har ikke lyst til å røpe noe enda, men jeg får besøk av en person dere ikke har sett meg sammen med på lang tid og gjett om vi skal på date, spa og litt av hvert. Jeg kommer til å filme så mye som er mulig av helgen og dele dette også.

Her er i hvert fall hele ukes planen min, enjoy.

Mandag: Trekke visdomstanna (filme), redigere og slappe av med et par venninner.

Tirsdag: Jobbe, spille inn YouTube-videoer med dere + trening.

Onsdag: Legge negler, shoppe til (USA) som er om ikke så altfor lenge til.

Torsdag: Shoot med en frisørsalong, legge alle planene for helgen, blogge klar innlegg til helgen.

Fredag: Får besøk av noen jeg ikke har sett på veldig lenge. Klarer dere å gjette hvem det er?💕

Lørdag: Spise ute (date) med besøk, spa + partyparty (!!).

Søndag: Besøk og jobbdag.

Ellers håper jeg at dere får en fantastisk uke og husk at dersom dere har lyst til å få med dere disse tingene med en jevnlig oppdatering, gjerne legg meg til på:

Instagram: ingridaguiluz    Snapchat: ingridaguiluz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg