UTELIVET ER SJUKT

Hei dere! Akkurat nå er kl 12:20 her og vi skal dra ut å spise frokost nå, i know det er drit seint utpå dagen, men vi måtte sove ut for en gangs skyld. Det har blitt mye festing her og det merkes på kroppen gitt. Det er dritgøy da å utelivet her i New York er faktisk sjukt mye bedre en det er hjemme, det kom vel ikke som noe sjokk. Apropos utelivet, jeg ble “sjokkert” da jeg festet her for aller første gang og jeg er enda det. Det er en ting som er lovlig her – samt noe jeg ikke er vandt til og det er å røyke weed på utestedene.. det lukter så sjukt og setter seg i klærne, urgh. Jeg er ikke fan av det der. Det kom faktisk nesten ikke som et sjokk en gang fordi det er såpass vanlig å røyke det her. De selger det i butikken liksom.. Jeg visste ikke at det var lov å gjøre det på nattklubbene her, hmm. Jaja, jeg er jo i en ny by og et nytt land da. Hva syns dere om dette?

For å oppdatere dere litt rundt utelivet her i New York så er det generelt ti millioner ganger bedre en det er i Norge! Musikken er sjukt bra og stemningen er på topp. Det som er merkelig her er at de fester i ukedagene og ikke så mye på lørdager.. uvant, men morsomt når man er her på ferie. Jeg digger seriøst New York og har lyst til å flytte hit en dag. Det er nok aldri noe som kommer til å skje, men det frister ufattelig mye å bo i en storby der det skjer noe hele tiden.

Anyways, jeg må stikke for vi skal nemlig ut å nyte vår aller siste dag her i New York og jeg gleder meg. Vi sees <3

8 kommentarer

Siste innlegg