DETTE SA LEGENE TIL MAMMA

Hei vakre dere! Jeg har lyst til å oppdatere dere angående det med at jeg var nervøs ovenfor gårsdagen der mamma skulle inn på sykehuset igjen på en 6 måneders kontroll og ta ultralyd av buken sin. Så, nyhetene vi fikk var sinnssyke. Jeg er målløs og hadde absolutt ikke noe å grue meg for når jeg fikk høre tilbakemeldingene fra legene! Pjuh.

For nå skal dere få høre! Legene fant ingen væske i buken hennes etter at de tok ultralyd, noe betyr at det ikke er mer spredning enn det hun allerede har og at hun faktisk holder seg stabilt og fint. Det er heeeeelt sinnsykt altså, jeg smiler fra øre til øre, er det mulig? Tablettene fungerer altså og gjør at mamma kan ha et lengre liv. Hvordan kan man få takket nok for det? Jeg skjelver og er veldig veldig veldig takknemlig.

Skal jeg fortelle noe annet sinnssykt?! Regjeringen har nå åpent opp for at mennesker med eggstokkreft skal få disse tablettene!!! HERREGUD.❤️Etter at mamma var en av de som var med i forskningen på de nye tablettene og etter at hun ble brukt som et eksempel der tabletter virkelig fungerer ble det vedtatt!! HVOR SJUKT ER IKKE DET? Jeg gråter av glede. Fy fader for en maskin hun er og fy fader så kult at flere der ute nå kan få enda mer hjelp. Det forandrer jo menneskenes liv jo. Folk kan faktisk leve lengre og det syns jeg at mamma fortjener skryt for å være på. Uten test-kandidater hadde man heller ikke kunne testet ut nye medisiner og når de da fungerer er det bare til å hoppe av glede.

Ellers når det kommer til stomien hennes så skal hun ta en ny CT til høsten og da blir det snakk om å legge den inn i magen igjen på nyåret!! Herlighet.

Jeg er kjempeglad og har nesten ikke mer å si annet en at jeg er så forbanna stolt over mammaen min og det hun får til. Helt siden dag en da hun fikk sjokkbeskjeden om å ha kreft har hun vært den sterkeste jeg kjenner!! Jeg har sett henne gå gjennom et helvete med smerter fra masse masse tårer, en redsel om å dø, hyling og roping etter operasjonen som var vond i hele kroppen hennes, oppkast, soving på dagtid, null søvn om natten, tabletter hit og dit, sprøyter, ledninger i armene, gift inn i kroppen.. fortsatt, merk dere, fortsatt er hun her og kjemper for livet!! Hun smiler, er glad, er sterk, stiller opp for alle, ABSOLUTT ALLE, ser meningen med livet og blir stadig vekk et enda bedre menneske – fordi hun vet hvor fort livet kan snu opp ned. Hun der er bare helten min og nå er hun også helten til andre mennesker der ute som kan få tatt i bruk nye medisiner som kan forlenge livet. 

Jeg elsker henne, min kjære mamma.

8 kommentarer
    1. Hun er virkelig en helt ja❤️ Så glad på deres vegne❤️❤️ Håper du får en fin dag videre, kjære deg😊

    2. Super lesing!! Stødig og sterk, din mor. Og far også 😊👍
      Lykke til videre, dere alle sammen. Og god sommer!😎

    3. Så utrolig godt å høre! Og for en dag, ikke bare for dere, men for mange andre. Gratulerer! Din mamma er helt rå, dere rundt henne også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg