DETTE MÅ DERE IKKE GLEMME

Blir i godt humør av dette bilde! Husker enda da jeg snuste en boks daglig, tok sol mye oftere en det jeg gjør nå, hadde sunnere hår på hode og bodde på hoteller rundt omkring..

Dette må dere ikke glemme, og det er at jeg er takknemlig! Som dere vet har jeg ikke vært helt i toppform det siste og jeg har valgt å dele veldig mye av det med dere og beklaget meg for all negativiteten her på bloggen. Etter å ha mannet meg opp gikk jeg gjennom kommentarfeltet for å få orden og oversikt igjen. Jeg valgte å fjerne mesteparten av det som har gjort meg lei og det som ikke hører hjemme i et kommentarfelt noen steder, det jeg også fikk gjort var å lese gjennom alt og der poppet det frem masse gledestårer. Det er rart med det der for vi mennesker husker veldig ofte de “negative og dårligere” tingene, mens de positive forsvinner eller blir glemt. Jeg leste nøye gjennom dette og tok til meg alt det fine jeg kunne for det er det ekstremt mye av også!

Tusen takk for at dere legger igjen fine kommentarer, støtter meg, kommer med tilbakemeldinger, kommer med konkrete tilbakemeldinger eller bare har lyst til å skrive noe til meg! Jeg er kjempetakknemlig og super glad for dette og det er virkelig noe jeg har undervurdert å lese gjennom!! Jeg tok skjermbilder av noen kommentarer som det svært ofte ikke blir skrevet noe om og det er det positive. Hvorfor er det slik? Hm.. uansett, jeg har grått og grått av glede fordi det er fortsatt mange der ute som syns at det jeg blogger om er gøy og spennende! Jeg prøver så godt jeg kan og dele ting med dere og det er ikke til å legge skjul på at det er vanskelig noen ganger og at innleggene kan bli tullete.

Så, bare se så mange fine kommentarer jeg har fått! Jeg blir rørt, glad og utrolig stolt over at det er så mange fantastiske mennesker der ute som støtter og leser om min hverdag. Tusen takk! Det som er enda gøyere er at jeg faktisk tok meg tid til å lese nøye gjennom alle disse fine kommentarene og det at man kan få positive tilbakemeldinger og støtte i vanskelige perioder i livet er helt topp!

Tusen takk for all støtte!! Dere er de beste og jeg kan ikke få takke dere mer!

10 kommentarer
      1. Har du virkelig ikke bedre ting å foreta deg enn å hakke på en jente i 20-årene? Føler du deg bedre av det, så trenger du hjelp… skulle tro at du har opplevd noe fælt i barndommen som gjør at du har et behov for å dra andre ned. Men det er jo ikke hennes feil at livet ditt har vært som det har vært. Ta deg sammen og søk hjelp, du er en voksen mann (selv om det ikke virker slik med slik oppførsel)…facepalm

      2. Hva er greia å kommentere dritt Ellias?? Ikke gidd å bruke mye energi på å skrive dritt til andre..det sier egentlig mye om deg som person. Slutt å følg bloggen da om det er uinteressant for deg.!👍

    1. Nå vet ikke jeg hva folk skriver, men kjenner virkelig til følelsen! Noen mennesker klarer ikke å unne andre gode ting, og skal pirke/hakke på alt for å få oss til å føle oss verre. Når du først er så modig å være sårbar, så skal noen sikkert “ta” deg på det også. Det virker dessverre som at nettroll er her for å bli, og jeg vil helt ærlig råde deg til å blokkere kommentarer fra de IP-adressene som skriver stygge ting. Samtidig ansette en assistent til å slette stygge kommentarer før du/Henrik får lest dem (for det vil definitivt gjøre han forbannet og såret også).

      For uansett hvor sterk man er, så er man bare et menneske – og slikt kan være skadelig over tid. Hvorfor i alle dager skal du bruke din dyrebare tid på negative nettroll, når du kan bruke tid på lesere som heier på deg og støtter deg? Og viktigst av alt: familie, kjæreste og venner? <3 Det er bare tull at man må stå i slike ting (foruten litt konstruktiv kritikk i blant), men spydigheter kun for å lage kvalme er IKKE konstruktiv kritikk! Det er ikke verdt å bruke en kalori på.

      Håper du løser det på en god måte, og om du ikke får fjernet de verste, så tenk på at for hver stakkar som sitter med et miserabelt liv og prøver å dra deg ned, så tenk at du har 5 av oss andre som støtter deg per stakkar!;) Og å få en alvorlig kronisk sykdom i ung alder kan være veldig hardt og livsforandrende, så det håper jeg du fortsatt tør å skrive om. Selv om det kunne vært verre, så er det helt normalt å reagere med sorg når man ikke kan leve som før, og får lære om alle de alvorlige tingene som kan skje om man ikke passer godt på. Vet om flere godt voksne, velfungerende, sterke mennesker som til og med har fått dødsangst når de har fått diabetes – for det er jo en reell mulighet i verst tenkelige scenario. Synes du er superflink som har satt deg så godt inn i sykdommen og tar den på alvor. Du kommer til å bli vant med det etterhvert, og kanskje få verdifull lærdom, og en livskvalitet ennå bedre enn den du hadde fra før, fordi du nå har fått et klokere syn på livet og hvor skjørt det er. Du blir flinkere til å finne glede i små ting, og å nyte de små øyeblikkene, samt takknemlighet for kjærligheten og alt du får oppleve <3<3<3 Stor klem til deg!

    2. Slettet kommentarer etter du har sett at kommentarfeltet ditt er underholdende..hahaha morsomt! Bloggen din er middelmådig, gjør noe med den o stedet for å slette kommentarer. Som det sto tidligere, lær litt av de store. Og nei, du er ikke en av dem. Og ja, jeg gikk inn på bloggen din i dag for å lese kommentarer

      1. Gratulerer med tittelen og din nye spillefilm «netttrollets dronning» lykke til med den. Kommer på Netflix i nær fremtid.

      1. Slik jeg kjenner Ingrid har hun ikke viljestyrke nok til å fullføre en utdanning er jeg redd… Folk går faktisk medisinstudiet samtidig som de er landlslagsutøvere. Men med blogging rr det nok litt vanskelig 😂

    3. Til dere alle: middelmådig blogg, hold kjeft, du er ikke på bloggtoppen, klarer ikke fullføre utdannelsen… ehh… dere er litt for kjipe og veldig engasjert til ikke å lese annet enn kommentarene, så spar meg for å si at dere ikke gidder å lese bloggen hennes. Jeg blir så lei av å lese dritt i kommentar feltet til Ingrid. Skjerp dere!!!
      Minner også om at uansett hva dere skriver så får hun treff, noe som i neste runde gjør at hun klatrer på bloggtoppen. Stå på Ingrid å gi blaffen i disse nett trolla, som sitter bak sine skjermer å gulper opp dritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg