DETTE MÅ DERE FÅ MED DERE

Reklame | LYKO

Nå har det seg slik at jeg har fikset en personlig rabattkode til dere fra Lyko.no(!!). Lyko er en butikk jeg har lyst til å skryte av med tanke på at prisene er billigere en vanlig, utvalget så bredt, samtidig som man kan bestille ting på nettet i nettbutikken dersom man er lat nok til å ikke dra på butikken. Dere har kanskje fått med dere at jeg har begynt med nye hårprodukter for å få det sunt og friskt igjen. Som tidligere nevnt vokser håret mitt enda, men jeg vil ha det sunt og helst unngå knekt hår som ligger rundt på gulvet i huset vårt.. Noen som kjenner seg igjen?

Uansett, Lyko har seriøst imponert meg og på en liten uke har jeg fått prøvd alle produktene jeg bestilte med meg hjem og harregud (unnskyld ordspråket), men den sjampoen og balsamen fra Redken er den beste jeg har prøvd i hele mitt liv. For det første har Henrik begynt å stjele produktet mitt fordi det lukter så jævlig digg. Det lukter ikke som alle andre sjampoer og balsamer, i tillegg er håret utrolig mykt og glatt. For det andre så har håret mitt blitt mykere over lengre tid. Før var det så utslitt og tørt at det kom floker etter 30minutter.. sinnsykt irriterende, men det er jo tydeligvis et problem veldig mange har. Denne sjampoen og balsamen hjelper virkelig og det samme gjør kuren og oljen!! Alt har vært verdt det og nå sitter jeg her og gleder meg til at håret vokser ut sunt og friskt, det er også digg at jeg vet at håret får i seg de produktene det trenger for å bli reparert og oppbygd. Mitt tips/min gave til dere er en personlig rabattkode fra Lyko, bare fordi jeg har lyst til å unne dere noe også! Jeg håper dere liker rabattkoden slik at jeg kanskje får fikset det til dere igjen.

Klikk HER og skriv inn rabattkoden INGRID15 for å få 15% rabatt på ALT i hele butikken.
Ps: koden gjelder ikke på kampanjer og disse merkene: Maria Åkerberg, Dr Dennis Gross, The Ordinary, Eminence, Elixir
Cosmeceuticals, Sisley. Ellers funker den på alle varene under som jeg akkurat har fått og prøvd.

HÅRBÅND HER

HÅRKUR REDKEN HER

2 PK (SJAMPO OG BALSAM) HER

HÅRKLEMMER HER

BJUWTI HÅROLJE HER

REDKEN VARMEBESKYTTENDE HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg