DETTE HADDE JEG ALDRI TRODD SKULLE SKJE

Hallo dere!!😍 Jeg er så gira nå jeg!! Gjett hvem som har gått imot sin egen redsel i dag og alt av sperringer når det kommer til å bade i vannet? Jo, meg. Riktig! Jeg må si at jeg er ganske så stolt over meg selv etter at jeg turte å bade i det iskalde vannet i dag. Dette var årets første bad og jeg som er så forbanna redd for vann og slike ting har virkelig måtte manne meg opp for å gjøre dette her. Det er kanskje ikke en helt vanlig ting å skryte av, men for meg som nesten aldri gjør dette på grunn av redselen for det som kan befinne seg under meg i vannet er dette ganske bra.

Det var helt ærlig som om jeg overvant frykten litt i dag. Jeg var ikke redd et sekund, men mer redd for kulden. Kanskje det betyr at jeg har kommet meg ett skritt nærmere å ikke ha den store redselen for vann, sjø, innsjøer og det der lengre. Det var i hvert fall en merkelig følelse og jeg er rimelig stolt over meg selv.

Jeg håper virkelig at jeg har blitt kvitt mye av den redselen og at jeg har innsett at det ikke er noe farlig i det hele tatt. Uansett, det var dritdeilig å bade i dag! Kulden var der virkelig, men gud så deilig, dette skal virkelig gjentas imorgen.

Se så kald jeg var! Jeg måtte faktisk ta et bilde av det fordi huden min så ut som en kylling etter badet.

Litt skeptisk her, men det gikk bra.

3 kommentarer
    1. Jeg liker deg, men du MÅ slutte med disse klickbaitsene.
      Går sjeldnere og sjeldnere innpå.. det er veldig trist!
      Skriv en mer fengende og troverdig overskrift og ta fine bilder med kvalitetskamera.

        1. selvsagt, men da taper hun jo pengene sine og karrieren.
          Litt kjipt etter du har betalt for privatskole du senere dropper ut av……….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg