MULIGENS MITT ANDRE HJEM

Hei folkens!! Jeg har som dere kanskje har sett begynt et helt nytt type treningsliv. Høres det dumt ut? Ja kanskje.😂 Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men drit i det. I hvert fall så har jeg begynt med profesjonelt riktig trening og ikke minst riktig kost! Jeg var så heldig å få være med på en gratis treningsuke på Max fitness i Åsane og meldte meg inn før uken var ferdig, nettopp fordi apparatene og atmosfæren er noe helt annet en hva jeg har sett tidligere. Der er det folk som vil at jeg skal bli best på mitt og hjelper meg hver eneste gang uten at jeg trenger å spørre!

Når jeg for eksempel ikke får til en øvelse så kommer en veldig spesiell person rullende bort til meg og veileder meg, OG får meg til å yte maksimalt av hva jeg klarer. Hver eneste gang. The one and only, @Frodemedstolen som dere kan finne på instagram. Han er forbilde, uten tvil.

Jeg føler meg allerede så mye flinkere og dette skyldes nok mye riktig kost i tilegg. Kosten får jeg av Morten Svanevik som jeg er sikker på er blant bergens beste innen kost og næring, så en stor takk til han!

Max fitness er muligens mitt andre hjem fordi jeg føler meg tatt imot og tatt vare på, noe som er helt unikt på dette gymmet og som jeg ikke i nærheten har sett noe av tidligere. Jeg ser frem til å dele denne reisen med dere! Og dette er forresten ikke reklame, dette innlegget handler bare om at dette her er bra.

3 kommentarer
    1. Hei!
      Så bra du føler deg ivaretatt, ingenting er bedre enn et godt miljø man trives i! Lite tips er å være obs på at Max Fitness ikke har avtale med Antidoping Norge, og at holdningen til anabole steroider kan være litt vel liberal. Trenger ikke å bety noe negativt for din del, men litt greit å være obs på det da du når ut til mange unge følgere som er lettpåvirkelige og fortjener trygge rollemodeller. Ikke ment som kritikk, men som en liten heads up 🙂

      1. Doping er strengt forbudt på Max Fitness Åsane. Dette må man signere på i medlemsavtalen. Det å betale til Antidoping gjør nok ikke at et senter blir automatisk dopingfritt – det er nok mange som har sterk kompetanse og er flink å ta ansvar uten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg