DET FINESTE JEG NOEN SINNE HAR SETT

HVOR SYKT ER IKKE DETTE?!

Fyyyfader, jeg er i ekstase. I går kveld opplevde jeg noe jeg aldri kommer til å glemme for dette her er faktisk bare helt ja, jeg vet ikke hva jeg skal si engang – SYKT. En slik utsikt skal man lete lenger etter å det er svært få plasser man får sett noe som er så vakkert. Dette er det jeg kaller for en utsikt. Det er seriøst det fineste jeg har sett noen sinne! Vi har jo vært i New York i en uke nå å jeg vært så heldig at jeg har fått sett store deler av byen, men dette her toppet kaken. Byen er utrolig fin på dagtid også, men det å se omtrent hele New York fra en av de høyeste bygningene med en utsikt i en 360 graders vinkel på kveldstid er ufattelig og svært minnerikt. Alle lysene fra byen gjør stemningen svært spesiell i mørket og det å få lov til å være på Empire State Building i 86. etasje fikk meg for første gang på lang tid til å føle meg fri. Jeg klarte ikke å tenke på noe annet et hvor vakker denne byen er og hvor sykt fin denne verden er selv om vi svært ofte tar den forgitt.

Det har vært en kald uke i New York og tro meg, kaldere var det så høyt oppe i lufta. Jeg holdt på å fryse meg i hjel på toppen der, heldigvis ble kulden fort glemt da jeg så utsikten over byen. Dette toppet hele turen og jeg kan si meg svært fornøyd med alt vi har fått tid til å gjøre! Nå kjenner jeg meg 50% klar til å reise hjem. Alt jeg har lyst til er å komme tilbake til rutinene mine med å spise sunnere, trene og få døgnrytmen på plass igjen selv om jeg skulle ønske vi var her mye lengre..

Det er så vakkert!

Fake a smile! Neida, jeg koste meg i hjel, men gud så kaldt det var.

Dette bilde tok jeg slik at dere kunne få se hvor langt ned det var fra toppen av Empire State Building!

Se på disse to! Det er så ufattelig å tenke på hvordan de har klart å bygge Empire State Building. De satt seriøst på bjelker eller hva det heter mange meter over bakken og jobbet!! All hyllest til de som var med å bygde denne svære bygningen!

Jeg kommer til å savne denne byen skikkelig mye.. får nesten tårer i øynene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg