DET ER ENDELIG SIGNERT & GODKJENT

Reklame | NELLY

KÅPE UTSOLGT, ANNEN FARGE HER | TOPP HER | BUKSE BIKBOK | SANDALER JUNKYARD | LIGNENDE KOFFERT HER (20% RABATT NÅ) | MARC JACOBS RING HER (20% RABATT NÅ!!)

Wohoo, jeg har offisielt signert og føler at jeg har tatt steget ut i den store og skumle verdenen.. HAHA. Det at jeg faktisk har signert og fått godkjent adresse endringen er digg og for aller første gang føler jeg at jeg har flyttet ut helt på ekte. Tenk det.. Ingrid skal mest sannsynligvis aldri mer bo hjemme sammen med mamma og pappa. Bare tanken gir meg spenning, det er skummelt, men også utrolig gøy på samme tid. Som jeg har sagt siden jeg begynte å blogge, tiden går så altfor fort og det merker jeg veldig godt nå. Jeg er uansett veldig glad og det skal bli deilig å kunne få posten og slikt i riktig postkasse for nå bor jeg jo nemlig i Bergen!

Wooohojeg elsker seriøst dette her! Bare se, jeg har offisielt flyttet og kommer til å trives med dette i laaaang (evig) tid. Dette er definitivt det riktige valget mitt og jeg gleder meg til fremtiden!

5 kommentarer
    1. Leser moren / familien din bloggen og har du de på Snapchat? 😊 elsker å følge med på deg og Henrik 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg